استانداران پیشین بازوی یاری دهنده مسئولان استانی هستند

دبیر مجمع استانداران کشور استانداران پیشین بازوی یاری دهنده مسئولان فعلی استانی هستند، گفت: استانداران فارغ از نوع تفکر سیاسی و اختلاف سلیقه کمر همت برای توسعه استان ها بسته اند.

به گزارش ایسکانیوز، حسین طاهری صبح پنجشنبه در شورای اداری استان اظهار کرد: مجمع استانداران یک تشکل صنفی غیر دولتی و غیر انتفاعی است که از سال ۸۴ به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه اعضای این مجمع استانداران و سرپرست استانداری های سطح کشور هستند، عنوان کرد: در حال حاضر ۲۲۰ نفر عضو در این مجمع فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از ارکان مهم مجمع کمیته های استانی است که از مجموع استانداران استانی از پس از پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل می شود، گفت: در جلسه شورای اداری و نشست استانداران امروز استان خراسان جنوبی ۱۸ استاندار حضور دارند.

وی ادامه داد: از مجموع استانداران شرکت کننده در این نشست پنج نفر استانداران ادوار خراسان جنوبی، چهار نفر استانداران خراسان بزرگ و ۹ نفر عضو هیئت رئیسه مجمع استانداران هستند.

وی با اشاره به اینکه تشکیل این نشست به معنای این است که خدمتگزاران نظام فارغ از نوع تفکر سیاسی و اختلاف سلیقه در کنار یکدیگر کمر همت برای توسعه استان ها بسته اند، گفت: حضور در کمیته استانی به معنای این است که بدون مذائقه تمام تجربیات خود را در اختیار استاندار فعلی جهت توسعه استان قرار می دهند.

وی با بیان اینکه کمیته استان در واقع اتاق فکری قوی و مجرب است که در اختیار تمامی استان ها قرار گرفته است، اظهار داشت: در راس کمیته مجمع استانداران نیز آمادگی دارد همکاری های لازم را در جهت توسعه استان داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه انتظار داریم در سال آینده و در کمیته استانی شاهد نتایج بسیار خوبی و استفاده تجارب در برنامه های توسعه ای استان باشیم، افزود: در کمیته هر استان از استاندار قبل استان تقدیر و از زحمات فراوانی که انجام داده اند قدردانی خواهد شد.

901

کد خبر: 895701

وب گردی

وب گردی