مروج‌الشریعه: مسئولان استان خراسان جنوبی برای برطرف کردن مشکلات بخش خصوصی تلاش کنند

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه بهره‌گیری از نظرات کمیسیون استانداران ظرفیت مطلوبی برای همه استان‌ها است گفت: مسئولان استان خراسان جنوبی برای برطرف کردن مشکلات بخش خصوصی تلاش کنند.

به گزارش ایسکانیوز، محمدمهدی مروج‌الشریعه صبح امروز در شورای اداری استان خراسان جنوبی اظهار داشت: گفتمان استانداران ادوار گذشته خراسان جنوبی و خراسان بزرگ، انتقال تجربیات با ارزشی است که می‌تواند برای اعضای شورای اداری استان فرصت خوبی باشد تا از این گفتمان بهره‌برداری کنند.

استاندار خراسان جنوبی افزود: بهره‌گیری از نظرات کمیسیون استانداران، ظرفیت مطلوبی برای همه استان‌ها ایجاد کرده است تا با تدوین و نگارش تجارب مدیریتی استانداران ادوار مختلف، این تجارب را به مدیران بعدی منتقل کنند.

وی با اشاره به حضور رئیس اتاق بازرگانی ایران در جلسه شورای اداری استان اظهار داشت: دکتر شافعی به عنوان رئیس پارلمان بخش خصوصی از نخبگان و از چهره‌های بسیار موفق این استان است که حضور ایشان می‌تواند راهگشای بسیاری از مسائل و مشکلات بخش خصوصی استان باشد.

مروج‌الشریعه با اشاره به سالروز ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: ایشان یار دیرین امام و رهبری، ستون و استوانه نظام بود که فقدان اینگونه شخصیت‌ها برای کشور و مردم ما بسیار سخت است.

استاندار خراسان جنوبی همچنین از سفر وزیر اطلاعات به استان خبر داد و گفت: جلسه فوق العاده شورای اداری استان 23 دی ماه با حضور وزیر اطلاعات تشکیل خواهد شد.

901

کد خبر: 895705

وب گردی

وب گردی