«بادیگارد» حاتمی‌کیا و ۲۹ فیلم دیگر در آخر هفته با تلویزیون

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «آشوب»، «خاطرات دور دست»، «ترانه پاییزی»، «یه اتفاق ساده»، «قدم زدن در بهشت»، «جعبه گنج»، «مورد ناشناخته»، «بیرون از بهشت»، «یاغی»، «پسر ارشد من»، «نابغه» «دلبری»، «بیداری در کما»، «جنون سرعت»، «ماجراهای هاکل برفین»، «داستان جک»، «شب بی‌خوابی» «کبوتر با کبوتر»، «جاده»، «دنیای وحش»، «کارآگاهان کوچک»، «پایان بازی»، «بادیگارد»، «پدرخوانده»، «گورو»، «دستبرد»، «بازگشت پاندا به خانه»، «سرقت در ۶۰ ثانیه»، «سفر سی قدمی» و «هیئت منصفه فراری» پنج‌شنبه و جمعه ۲۱ و ۲۲ دی‌ماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «آشوب» به کارگردانی آکیرا کوروساوا، پنج‌شنبه ۲۱ دی‌ماه ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی تاتسویا ناکادای و آکیرا تروئو خواهید دید: پادشاه در اواخر عمر، پسر بزرگش را به‌عنوان وارث سلطنت خود انتخاب می‌کند. پسر کوچک او با پدر مخالفت کرده و او را ترک می‌کند. مدتی بعد پسر بزرگ کشته می‌شود و جنگ بر سر قدرت بین برادران اتفاق می‌افتد. برادران در برابر هم می‌ایستند و عاقبت سلسله ایچی مونجی نابود می‌شود.

فیلم سینمایی «خاطرات دور دست» به کارگردانی سم گاربارسکی، جمعه ۲۲ دی‌ماه ساعت ۱۵:۳۰ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: توماس که یک تصویرگر مشهور در پاریس است برای شرکت در یک نمایشگاه تصویرگری با قطار راهی یکی از شهرهای حومه پاریس می‌شود. در راه بازگشت در قطار می‌خوابد و به‌جای پاریس در شهر دیگری از خواب بیدار می‌شود. از قضا این شهر زادگاه اوست! توماس موضوع را به فال نیک گرفته و در این شهر پیاده می‌شود تا به مزار مادرش سری بزند. او در گورستان به خیالات دور و درازی فرو می‌رود، سرش گیج رفته و از هوش می‌رود. وقتی بیدار می‌شود....

در این فیلم، الکساندرا ماریا لارا، پاسکال گریگوری و لئو لکراند هنرنمایی کرده‌اند.

شبکه دو سیما

فیلم تلویزیونی «ترانه پاییزی» به کارگردانی حسن آخوندپور، پنج‌شنبه ۲۱ دی‌ماه ساعت ‌۸ صبح از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

در این فیلم خواهیم دید: ملوک خانم که در خانه قدیمی خود به تنهایی زندگی می‌کند دارای دو فرزند پسر و دختر است. او همسرش را مدت ده سال قبل از دست داده است. شب‌ها با یاد خاطرات کودکی فرزندانش تا صبح خواب می‌بیند. میلاد پسر ملوک خانم به‌علت جعل سند خانه‌اش توسط فروشنده کلاهبردار مبلغ ۲۰۰ میلیون مقروض شده، مهشید که مدت‌ها پیش از همسرش جدا شده و به تنهایی دو فرزندش را بزرگ گرده، به سختی گذران زندگی می‌کند. از سویی دیگر شاهرخ پسر مهشید (دختر ملوک خانم یا همان نوه‌اش) در شرف مراسم عروسی است اما مهشید دستش خالی و توان گرفتن خانه و هزینه تدارک مراسم عروسی را ندارد.

در این فیلم، شاه‌پسند طاهری، محمد جهان‌پا و نرگس نوروزی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «یه اتفاق ساده» به کارگردانی سید حسن حسینی و مجید عکاف‌زاده، پنج‌شنبه ۲۱ دی‌ماه ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: آقا جمال در آغاز یک روز با اختلافی که بین او و همسرش صورت می‌گیرد از خانه خارج شده و برای حل این اختلاف و سوءتفاهم درگیر ماجراهایی می‌شود که ماجراهای طنزی را برای بیننده رقم می‌زند.

احمد نریمانی، پوراندخت مهیمن و حسن جویره در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «قدم زدن در بهشت» به کارگردانی علی بهادر، جمعه ۲۲ دی‌ماه ساعت ۸ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

خلاصه داستان فیلم از این قرار است که: شهاب وکیل دادگستری در آستانه ازدواج با رهاست. پدر رها (بهروز) در پی بروز مشکلی اساسی و جعل امضای مسعود (پدر شهاب) دوست و شریک تجاری خود، به‌شدت با هم اختلاف پیدا کرده‌اند و این اختلاف ازدواج شهاب و رها را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. شهاب درگیر پرونده‌ای است که متهم آن در دادگاه محکوم به زندان می‌شود. دختر متهم که پدرش را متهم نمی‌داند گاه‌وبی گاه مزاحم زندگی رها و شهاب می‌شود و می‌خواهد از شهاب انتقام بگیرد....

ناصر ممدوح، امیرمحمد زند، عطا سلمانیان و علی طالب لو بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی «جعبه گنج» به کارگردانی آندریو ویست، جمعه ۲۲ دی‌ماه ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

این فیلم در مورد دو خلافکار است که به خیال سرقت اشیا باستانی، هواپیمای انتقال را دست‌کاری می‌کنند و هواپیما سقوط می‌کند. در حین سقوط هواپیما دو پسر جوان که با هم اختلافاتی نیز دارند این هواپیما را می‌بینند و با شنیدن اخبار به سراغ هواپیما می‌روند. آنها جعبه‌ای که هواپیما آن را حمل می‌کرده را پیدا می‌کنند و در این حین دو خلافکار هم به آنها می‌رسند و در نهایت جعبه را از آنها می‌ربایند. دو جوان بعد از مشقت‌های زیاد و با کمک پدرشان می‌توانند سارقین را دستگیر نمایند ولی جعبه از بین می‌رود.

فیلم سینمایی «مورد ناشناخته» به کارگردانی فلیکس فالک، جمعه ۲۲ دی‌ماه ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی بوریس زیک و ماریان اوپانیا خواهیم دید: دکتر گروت که در مرکز روان‌درمانی به تازگی مشغول به کار شده است، به صورتی کاملا ناخودآگاه درگیر پرونده بیماری به‌نام پاول پولانسکی می‌شود. دکتر هنگامی بیشتر مصمم می‌شود به‌دنبال علت بیماری و روانکاوی پاول برود که متوجه می‌شود از او هیچ نشان و مشخصاتی در پرونده بالینی‌اش وجود ندارد...!

شبکه سه سیما

فیلم سینمایی «بیرون از بهشت» به کارگردانی خسرو معصومی، پنج‌شنبه ۲۱ دی‌ ماه ساعت ۱۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم خواهید دید: بعد از قتل مهندس کلامی مسوول حفاظت جنگل‌ها توسط قاچاقچیان چوب و زمین‌خواران، سرگرد نامدار مسوول پیگیری پرونده می‌شود. سرگرد نامدار که مهندس کلامی را از کوچکی می‌شناسد، به همراه سروان حیدری و تحقیقات خانم کلامی دختر مهندس موفق می‌شود سرنخ‌هایی به دست آورد....

فرامرز قریبیان، لیلا اوتادی و جمشید گرگین بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی «یاغی» به کارگردانی رونیه اسکرولا، پنج‌شنبه ۲۱ دی‌ماه ساعت ۱۶ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی ماهیل گیل و راجندرا کوپار خواهیم دید: پان‌سینگ که خود را یک یاغی و شورشی می‌داند خبرنگاری را برای مصاحبه با خودش قبول می‌کند و از اینکه چگونه به یاغی‌گری کشیده شده است سخن می‌گوید! پان‌سینگ در ابتدا یک سرباز ارتش بوده است. اما سپس رؤسایش در ارتش متوجه می‌شوند که پان‌سینگ توانایی زیادی در ورزش دو و میدانی دارد و دونده سریع با پرش‌های بلندی است. بنابراین او را به عنوان عضو تیم دو و میدانی ارتش به کار می‌گیرند. به تدریج موفقیت‌های ملی و بین‌المللی پان‌سینگ فزونی می‌گیرد و وی در چندین مسابقه برنده می‌شود و مدال قهرمانی می‌آورد. مدتی بعد فردی به‌نام پنورسینگ به زمین‌های پان سینگ نیز دست درازی می‌کند و قصد غصب و تصاحب زمین‌های او را دارد....

فیلم تلویزیونی «پسر ارشد من» به کارگردانی سعید اسدی، جمعه ۲۲ دی‌ماه ساعت ۱۰ به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

داستان در مورد پیرمردی است که در سن ۷۰ سالگی تصمیم می‌گیرد ازدواج کند. او با پستچی محل دوست است. بنابراین برای یافتن یک همسر مناسب از مشورت و نظر او کمک می‌گیرد. چرا که پستچی با همه همسایه‌ها و خانواده‌های دور و اطراف آشناست. اما پیرمرد یک شرط دارد و آن اینکه زن مورد نظر باید دارای یک فرزند پسر از ازدواج قبلی خود باشد و دلیل او برای چنین درخواستی نیاز به داشتن یک خانواده و فرزندی است که بتواند پشت گرمی و عصای دست او باشد!

رضا بابک، سیروس ابراهیم‌زاده و مریم امیرجلالی در این فیلم تلویزیونی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «نابغه» به کارگردانی میشائیل گراندج، جمعه ۲۲ دی‌ماه ساعت ۳۰: ۱۹ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با هنرمندی جان سیم و نیکول کیدمن خواهید دید: توماس ولف نویسنده‌ای است که هیچ ناشری حاضر به چاپ رمانش نیست. تمام هزینه‌های زندگی و مخارج او را همسرش، که هنرمند تئاتر است پرداخت می‌کند. ولف سرخورده و نا امید رمان خود را به یک ویراستار معروف ارائه می‌کند. ویراستار مشهور (مکسول پرکینز) بر خلاف تصور، رمان ولف را تایید می‌کند. اما قبل از چاپ باید رمان ویرایش شود. رمان چاپ می‌شود و خوب می‌فروشد؛ اما ولف هر چه بیشتر در کار و موفقیت غرق می‌شود از همسرش دور می‌شود....

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی «دلبری» به کارگردانی سید جلال دهقانی‌اشکذری، پنج‌شنبه ۲۱ دی‌ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: طوبی، مادر خانواده، فرزندانش را برای رفتن به جشن عروسی خواهرزاده‌اش آماده می‌کند و آنها را به دست برادرش می‌سپارد که به مراسم ببرد و خودش تنها نزد همسر جانباز قطع نخاعی‌اش میثم می‌ماند که آخرین لحظات زندگیش را می‌گذراند.

در این فیلم سینمایی هنگامه قاضیانی و عباس غزالی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «بیداری در کما» به کارگردانی رایان اسمیت، جمعه ۲۲ دی‌ ماه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی استیون استرایت و کاترینا ایدرا آمده است: فردی و آنا تنها بازماندگان تصادف اتوبوس بعد از اینکه به هوش می‌آیند متوجه می‌شوند هیچ‌کس در شهر نیست و گویا مردم همگی شهر را ترک کرده‌اند و آنها تنها هستند....

شبکه پنج سیما

فیلم سینمایی «جنون سرعت» به کارگردانی تونی اسکات، پنج‌شنبه ۲۱ دی‌ ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی تام کروز و نیکول کیدمن خواهیم دید: هری پیرمردی است که در گذشته روی اتومبیل‌های مسابقه کار می‌کرده است و به‌دلیل تصادف اتومبیل ساخته شده توسط او و مظنون شناخته شدن وی مدت‌هاست که از پیست مسابقه دور است سرانجام یکی از مدیران و دست اندرکاران مسابقه به سراغش آمده تا گروهی تشکیل دهند و اتومبیل جدیدی طراحی کند و او قبول می‌کند و مرد جوانی با نام کلن هم جهت رانندگی انتخاب می‌شود و تعلیم می‌بیند تا سرانجام موفق می‌شود در یک مسابقه بزرگ اول شود و سرمایه‌گذاران به سمت آنها بیایند. اما در یکی از مسابقات کلن با یکی از افراد گروه رقیب تصادف می‌کند و راهی بیمارستان می‌شود....

فیلم سینمایی «ماجراهای هاکل برفین» به کارگردانی هرمین هانتگبارس، جمعه ۲۲ دی‌ ماه ساعت هشت از شبکه پنج پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: هاکل برفین پسر بچه‌ای است که با یک برده فراری از دست پدرش فرار می‌کند تا به برده کمک کند و خودش را به شهری آزاد برساند تا در آنجا کار کند و با درآمدش خانواده برده‌اش را آزاد کند! پدر هاکلبری و چهار مرد دیگر برای برگرداندن آنها و گرفتن جایزه آنها را تعقیب می‌کنند؛ اما موفق به گرفتن آنها نمی‌شوند. برده فراری خانواده‌اش را آزاد می‌کند و با هاکلبری به شهرش بازمی‌گردد.

لیون سیدل، لوئیز هافمن و جکی ایدو بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی «داستان جک» به کارگردانی تری میلز، جمعه ۲۲ دی‌ ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی کیم کواتز و تریس آدکینز خواهیم دید: جک سال‌ها پیش در یک گروه خلافکار به دلیجان‌ها دستبرد می‌زده و در یکی از سرقت‌ها او دستیار کلانتر به‌نام کالوهون را زخمی کرده و در نهایت دستگیر می‌شود، به زندان محکوم شده و دوران محکومیت خود را طی می‌کند. او اکنون کار خلاف را کنار گذاشته و قصد دارد زندگی شرافتمندانه‌ای را پیش بگیرد. جک ازدواج کرده و در انتظار تولد فرزندش است که ناگهان سر و کله یکی از هم‌دستان سابقش و کلانتر کالوهون پیدا می‌شود. کالوهون در این سال‌ها همواره در جستجوی جک بوده و می‌خواهد از او انتقام بگیرد....

فیلم سینمایی «شب بی‌خوابی» به کارگردانی فردریک جاردین، جمعه ۲۲ دی‌ ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.

در خلاصه داستان آمده است: دو پلیس فاسد ونسان و مانوئل موقع جابجایی مواد مخدر ساک محتوی آن را می ربایند، اما لو می روند و توماس پسر ونسان توسط زوزه مارسیانو که یک قاچاقچی بزرگ است گروگان گرفته می شود. ونسان در اصل پلیس فاسدی نیست و متوجه فساد همکارانش در اداره پلیس شده و در صدد برملا کردن افراد فاسد بوده است و مجبور می شود ساک را برگرداند، اما پلیس فاسد دیگری جای ساک را عوض می کند و زندگی توماس پسر او به خطر می افتد ولی در نهایت ونسان پس از درگیری های فراوانی موفق می شود پسرش را نجات داده و پلیس های فاسد را لو دهد.

جوی استار و جولین بوسیلر بازیگران این فیلم هستند.

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «کبوتر با کبوتر» به کارگردانی علی خزاعی‌فر، پنج‌شنبه ۲۱ دی‌ ماه ساعت ۲۴ از شبکه شما پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی کیوان صباغ، سعید ولی زاده و پروانه معصومی خواهیم دید: قاسم ۳۵ ساله، هر بار که به خواستگاری می‏رود، یا نمی‏‌پسندد یا پسندیده نمی‏‌شود. بعد از فوت مادرش همسر برادرش این وظیفه را متقبل می‏شود تا برای قاسم همسری پیدا کند. ریحانه به‌صورت اتفاقی وارد مغازه قاسم می‏شود و قاسم به او علاقمند می‏شود و همسر برادر خود را برای خواستگاری می‏فرستد، با مخالفت همسر برادر قاسم قضیه خواستگاری به عقب می‏افتد تا ریحانه به مغازه قاسم می‏آید و جواب منفی می‏دهد و دلیل او مناسب نبودن وضعیت مالی خانواده ریحانه و اختلاف طبقاتی بین دو خانواده است....

فیلم تلویزیونی «جاده» به کارگردانی مجید اسماعیلی‌ پارسا، جمعه ۲۲ دی‌ ماه ساعت ۱۲:۳۰ از شبکه شما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان آمده است: امیر و حبیب با یک ماشین دزدی سفری را شروع می‌کنند؛ تا به یک مال‌خر برسند. در مسیر جاده ناگهان چادری که پشت ماشین بود روی شیشه ماشین می‌افتد و باعث تصادف آنها با مردی موتور سوار می‌شود، آنها فرار می‌کنند اما با اصرار امیر برمی‌گردند و آن مرد را تا خانه بهداشتی که تعطیل است؛ می‌برند و حبیب آن مرد را آنجا رها می‌کند، بعد متوجه می‌شوند تلفن همراه آن مرد در ماشین جا مانده، امیر که جواب تماس را می‌دهد؛ متوجه می‌شود همسر آن مرد باردار است و آن مرد دنبال قابله می‌رفته است امیر تصمیم می‌گیرد سراغ قابله برود که با حبیب درگیر می‌شود....

در این فیلم تلویزیونی، یوسف صفری بختیاری و امیرمحمد عبدی بازی کرده‌اند.

شبکه کودک

انیمیشن سینمایی «دنیای وحش» به کارگردانی استیون ویلیامز، پنج‌شنبه ۲۱ دی‌ماه ساعت ۱۳:۱۰ از شبکه کودک پخش خواهد شد.

در این انیمیشن خواهیم دید: یک بچه شیر نمی‌تواند نعره بزند، به همین‌دلیل از باغ‌وحش فرار می‌کند. پدرش به همراه یک کوالا، یک سنجاب، یک زرافه و یک مار به دنبال او می‌گردند و در نهایت او را در یک جزیره، از دست یک گله بوفالو نجات می‌دهند؛ اما جزیره آتشفشانی است و آتشفشان آن نیز فعال شده است...

انیمیشن سینمایی «کارآگاهان کوچک» به کارگردانی یاشاچیرو یاماماتو و کوبان شیزونو، جمعه ۲۲ دی‌ماه ساعت ۱۳:۳۶ از شبکه کودک پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان این انیمیشن آمده است: پسری به‌نام کونان با تعدادی از دوستانش یک گروه تشکیل می‌دهد تا حقایق یک حادثه‌ی بمب‌گذاری را کشف کند. فرد سیاه‌پوشی در مراسم افتتاح مترو بمب‌گذاری کرده است تا شهردار اُساکو را بکُشد. اما کونان که از قضیه باخبر شده به موقع به رئیس پلیس خبر می‌دهد....

شبکه افق

فیلم سینمایی «پایان بازی» به کارگردانی اندی چنگ، جمعه ۲۲ دی‌ماه ساعت ۱۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی کوبا گودینگ جی آر و پیتر گرین خواهید دید: رییس جمهور آمریکا که می‌خواهد در توزیع جوایز در دانشگاه شرکت کند ترور می‌شود. خبرنگاری به‌نام کیت می‌خواهد برای پی بردن به قصد ضارب در مورد این ماجرا تحقیق کند. او با یک بی‌خانمانی با نام شیکی صحبت می‌کند و متوجه می‌شود که ضارب با افرادی هماهنگ بوده است. کیت دوباره به سراغ شیکی می‌رود تا با او صحبت کند ولی متوجه می‌شود که او به قتل رسیده است. کیت به سراغ الکس می‌رود تا شاید با کمک او به نتیجه برسد. هردو آنها متوجه می‌شوند به نوعی تحت نظر هستند و چندین بار مورد سوء قصد قرار می‌گیرند....

فیلم سینمایی «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا، جمعه ۲۲ دی‌ماه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

موضوع فیلم درباره‌ی بادیگاردی است به‌نام حیدر؛ که وظیفه‌ی حفاظت از مسوولان بلندپایه کشور را برعهده دارد. نقش او را پرویز پرستویی بازی می‌کند. حیدر شخصیت آرمان‌گرایی است که مسائلی را در کارش می‌بیند که او را نسبت به کارش دچار تضاد و شک و تردید می‌کند.

در این فیلم سینمایی پرویز پرستویی، مریلا زارعی و بابک حمیدیان ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «پدرخوانده» به کارگردانی فرانسیس فورد کاپولا، «گورو» به کارگردانی مانی راتنام و «دستبرد» به کارگردانی دیوید مامت پنج‌شنبه ۲۱ دی‌ماه ساعت ۱۱، ۱۷، ۲۱ از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

فیلم‌های سینمایی ‌و تلویزیونی «بازگشت پاندا به خانه» به کارگردانی زانگ یو، «سرقت در ۶۰ ثانیه» به کارگردانی دامینیک سینا، «سفر سی قدمی» به کارگردانی لاس هالستورم و «هیئت منصفه فراری» به کارگردانی گاری فلیدر جمعه ۲۲ دی‌ماه ساعت ۱۱، ۱۵ ، ۱۷ و ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

500

کد خبر: 895766

وب گردی

وب گردی