استاندار کردستان: اصحاب رسانه عملکرد مدیران دولتی را به مردم اطلاع رسانی کنند

استاندار کردستان گفت: کردستان نیازمند مدیران قدرتمند و جهادی است و اصحاب رسانه در این راستا عملکرد مدیران را بررسی و آنها را معرفی و در اختیار مردم قرار دهند.

به گزارش ایسکانیوز، بهمن مرادنیا صبح امروز در اختتامیه سومین جشنواره استانی ابوذر که در استانداری کردستان برگزار شد، گفت: مردم در بحث خبر و هجمه ای که شبکه های خارجی علیه نظام دارند تشنه خبر های درست هستند.

استاندار کردستان عنوان کرد: اخبار حاشیه دار و اخباری که درست نیست در جامعه منتشر نشود چرا که این کار بزرگترین ضربه را جامعه و مردم خواهند زد.

وی گفت : رسانه ها باید عملکرد های درست را منتشر و در مقابل رسانه های خارجی ایستادگی کنند و مانع از انتشار اخبار کذب شوند.

مرادنیا افزود: رویکرد استان کردستان اقتصاد مقاومتی، امنیت پایدار و جلوگیری از آسیب های اجتماعی است و اگر بتوانیم بخشی از مشکلات اقتصادی کردستان را رفع کنیم دیگر برای برقراری امنیت مردم به نیروی انتظامی نیاز نخواهند داشت و خود آنها امنیت را بوجود خواهند آورد و از کولبری و قاچاق جلوگیری می کنند.

استاندار کردستان اظهار کرد: امید است با توکل بر خدا و عزم مدیران، اصحاب رسانه و مردم باعث شکستن مشکلات و توسعه استان شویم.

وی گفت: اصحاب رسانه دولت را در کردستان یاری کنند تا سرمایه گذاران داخلی و خارجی ترغیب شوند و این افراد جذب شوند.

مراد نیا با بیان اینکه مجموعه هایی که نقص دارند درست نقد شوند، گفت: اصحاب رسانه عملکرد دستگاه ها و مدیران را بررسی و سال آینده در اختتامیه جشنواره چهارم ابوذر از آنان تجلیل و مردم را از کار آن دستگاه مطلع کنند.

وی گفت: اگر مدیری نیز عملکرد ضعیفی داشت رسانه آن را نقد منصفانه و معرفی کنند چون کردستان نیازمند مدیران جهادی خارج از هر جناح و تفکری است و با هیچ مدیری تعارفی وجود ندارد.

901

کد خبر: 895794

وب گردی

وب گردی