شناسایی چهار هزار حافظ قرآن در انتظامی مازندران

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مازندران از فعالیت چهار هزار حافظ قرآنی متشکل از کارکنان و خانواده های آنان جمعی فرماندهی انتظامی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام علی نوری ظهر پنجشنبه در هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن ویژه کارکنان و خانواده های نیروی انتظامی منطقه دو کشور با حضور استان های "مازندران، گیلان، گلستان و سمنان" به میزبانی فرماندهی انتظامی استان در ساری تصریح کرد: استان مازندران طی پنج مرحله از این مسابقات موفق به کسب رتبه برتر کشوری شده و این دوره از مسابقات با بیش از ۳۰ هزار نفر از کارکنان و خانواده های آنان در سطح کشور و به صورت منطقه ای برگزار می شود.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مازندران از برگزاری بیش از ۵۷۰ کلاس آموزشی، کلاس قرآن خانه به خانه با بیش از یک هزار و ۷۴۸ مورد، برگزاری ۱۶۱ مرحله محفل انس با قرآن کریم در ستاد انتظامی استان و ۹۹۰ مورد در پاسگاه ها و کلانتری ها خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین همچنین از برگزاری اردوهای سیاحتی – زیارتی مشهد مقدس ، جمکران و قم برای کارکنان قرآنی و خانواده های آنان در طول سال خبر داد و افزود: فرماندهی انتظامی استان مازندران این افتخار را دارد که در راستای نهضت حفظ قرآن بیش از چهار هزار نفر از کارکنان و خانواده های آنان را حافظ قرآن تشکیل می دهد.

هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن ویژه کارکنان و خانواده های نیروی انتظامی منطقه دو کشور از صبح امروز در ستاد فرماندهی انتظامی استان آغاز شد.

901

کد خبر: 895796

وب گردی

وب گردی