وزش باد شدید در تهران در روز شنبه/ باران از یکشنبه شروع می‌شود

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به شرایط پایدار جوی در غالب نقاط کشور در روز آینده، از ورد سامانه بارشی به کشور از روز یکشنبه (24 دی‌ماه) خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز احد وظیفه گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و خروجی مدل‌ها از ظهر امروز و طی روز جمعه وزش باد نسبتا شدید جنوبی در برخی نقاط گیلان و اردبیل و افزایش دما در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل، دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق رخ خواهد داد.
او ادامه داد: از بعدازظهر امروز، در برخی نقاط شمال غرب، به تدریج در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز غربی و مرکزی ، افزایش ابر رخ خواهد داد که در شهرهای شمالی استان‌های آذربایجان شرقی و غربی ، اردبیل و ارتفاعات گیلان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: فردا (جمعه 22 دی‌ماه) در غالب مناطق کشور جو آرام خواهد بود.
به گفته وظیفه، از ظهر شنبه به سبب نفوذ جریانات شمالی، کاهش دما در سواحل خزر رخ خواهد داد. همچنین دریای خزر نیز از اواخر شنبه و طی روزهای یکشنبه و دوشنبه مواج پیش‌بینی می‌شود.

او گفت: از بعدازظهر یکشنبه نیز با نفوذ سامانه بارشی به کشور، ابتدا در برخی نقاط شمال غرب و در روز دوشنبه علاوه بر شمال غرب، در استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز بارش باران و برف، وزش باد و کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

وزش باد شدید در تهران در روز شنبه

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در مورد شرایط جوی تهران نیز به ایسنا گفت : آسمان تهران فردا، کمی ابری تا نیمه ابری، همراه با غبارمحلی، در اواخر وقت وزش باد پیش‌بینی می‌شود و بیشتریگفتن و کمترین دمای تهران در این روز بین 13 و 3 درجه سانتیگراد خواهد بود. آسمان تهران در روز شنبه (23 دی‌ماه) نیز صاف، همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید با بیشینه و کمینه دمای 12 و 2 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

700

کد خبر: 895824

وب گردی

وب گردی