حسن‌زاده: استعفای نکونام را نپذیرفتیم؛ او ۵۰ درصد از مبلغ قراردادش را گرفته است

مالک باشگاه خونه‌به‌خونه اعلام کرد استعفای جوادنکونام را نپذیرفته است و او باید به بابل برگردد.

به گزارش ایسکانیوز ، قاسم حسن‌زاده، مالک باشگاه خونه‌به‌خونه درباره اختلافات این باشگاه و جواد نکونام اظهار داشت: همه اختلافات در چند روز گذشته به وجود آمده است. مهرداد خانبان پیش از بازی با مس رفسنجان زنگ زد و گفت، جواد نکونام می‌گوید باید نامه بدهید که مسئولیت شکست مقابل مس با شماست، من هم گفتم به هیچ وجه چنین چیزی را قبول نمی‌کنم.

وی ادامه داد: خانبان پس از آن اعلام کرد نکونام از جای دیگری پیشنهاد دارد و می‌خواهد برود،‌ من هم اعلام کردم اگر می‌خواهد از تیم برود،‌ باید به باشگاه بیاید و رسماً استعفا دهد. چند شب پیش هم تمام اعضای کادر فنی آمدند و جلسه گذاشتیم و همه مشکلات حل شد، اما قرار شد فردای آن روز سر تمرین حاضر شوند که به یک‌باره شهر را ترک کردند و به تهران رفتند.

مالک باشگاه خونه‌به‌خونه در ادامه گفت: کادر فنی خونه‌به‌خونه 50 درصد از مبالغ قرارداد خود را دریافت کرده است. حقیقت این است که نکونام و دوستانش به دنبال این بودند که سابقه‌ای برای او درست کنند تا بعد از آن به تیم‌های مثل تراکتورسازی و پیکان برود! ما به نکونام اعتماد کردیم و او را به تیم‌مان آوردیم، اما آنها برنامه‌ریزی کرده بودند که نکونام به تراکتورسازی و تیم‌های دیگر برود.

حسن‌زاده در ادامه با بیان اینکه صبح امروز (جمعه) استعفای نکونام به دست آنها رسیده است، تصریح کرد: استعفا به دست ما رسیده است،‌ اما ما آن را نپذیرفتیم و باید نکونام برگردد و تیم را تمرین دهد.

602

کد خبر: 896028

وب گردی

وب گردی