داستان حضرت مریم  از زبان 5 پرنده در بازار نشر

داستان زندگی حضرت «مریم» از مجموعه کتاب های زنان تاریخ ساز نوشته زهرا زواریان راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، انتشارات علمی فرهنگی به تازگی کتابی درباره زندگی حضرت مریم به قلم زهرا زواریان را منتشر کرده است.

پنج پرنده پنج فصل این کتاب را روایت می کنند و مقاطع مختلف زندگی آن حضرت را روایت می کند.

نویسنده در رمان «مریم» سعی کرده است با فرم جدیدی به زندگی حضرت مریم (ع) بپردازد. فصل نخست این کتاب را «هدهد» روایت می کند که مربوط به ماجرای به دنیا آمدن حضرت مریم (ع) است. کبوتر دیگری در معبد داستان معبد را پیش می برد.

فصلی دیگر از کتاب سرگردانی حضرت مریم (ع) را به شکل داستانی بازگو می کند. این فصل نیز از زبان «سلوا» بیان می شود. سلوا پرنده ای قرآنی است و که با الهام از قرآن کریم نام او آورده شده است.

داستان سرگردانی حضرت مریم (ع) در واقع داستان به دنیا آمدن حضرت عیسی(ع) است. سلوا از قوم بنی اسرائیل است و این پرنده روایت بخش مهمی از زندگی حضرت مریم(ع) را بر عهده دارد.

فصل چهارم درباره به دنیا آمدن حضرت عیسی (ع) است. این بخش را هما پرنده ایرانی روایت می کند همراه با پیشگویی ها که خبر به دنیا آمده عیسی (ع) که آن را در ستارگان دیده بودند. هما پرنده نوید دهنده در اسطوره های ایرانی است..

فصل آخر کتاب توسط فونیکس روایت می شود او دوره رسالت حضرت عیسی (ع) و حضرت مریم (س) را روایت می کند. او پرنده ای است که توسط حضرت عیسی زنده می شود. راوی فصل آخر این پرنده است.

داستان «مریم» از مجموعه کتاب های زنان تاریخ ساز، نوشته زهرا زواریان در 221 صفحه با قیمت 14 هزار تومان توسط نشر علمی فرهنگی به تازگی منتشر شد.

۵۰۲

کد خبر: 896091

وب گردی

وب گردی