شرکت ۲۵ استاد دانشگاه پیام نور خراسان‌جنوبی در طرح ضیافت اندیشه

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور خراسان‌جنوبی گفت: ۲۵ نفر از اساتید دانشگاه پیام نور خراسان‌جنوبی در طرح ضیافت اندیشه شرکت کردند.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام جواد اکبری مطلق گفت: اساتید دانشگاه پیام‌نور خراسان جنوبی برای شرکت در اردوی ضیافت اندیشه به مشهد مقدس اعزام می شوند.

وی با اشاره به اینکه ۲۵ نفر از اساتید خراسان جنوبی در این اردو شرکت می‌کنند، اظهار کرد: اردوی طرح ضیافت اندیشه به مدت سه روز از ۲۶ تا ۲۹ دی ماه برگزار می‌شود.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور خراسان‌جنوبی بیان کرد: این اردو در راستای معرفت‌افزایی اساتید دانشگاه پیام نور استان و شرکت آنان در برنامه‌های فرهنگی و تربیتی برگزار می‌شود.

اکبری مطلق ادامه داد: دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی، بازدید از موزه‌های استان قدس رضوی و شرکت در کارگاه‌های معرفت افزایی از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای این اردوی سه روزه است.

وی افزود: از آنجایی که برنامه‌های اردو فرهنگی و تربیتی است، اساتید می توانند به همراه خانوادگی در این اردو شرکت کنند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی گفت: طرح ضیافت اندیشه دانشجویان دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی نیز در تابستان سال جاری به صورت غیر مجازی برگزار شد.

اکبری مطلق یادآور شد: حدود ۲۰۰ دانشجو در طرح ضیافت اندیشه شرکت کردند.

منبع: مهر

901/900

کد خبر: 896162

وب گردی

وب گردی