اغتشاش و تخریب اموال عمومی از سوی جریانی غیرمردمی‌

مسئول پایگاه بسیج شهید ابراهیم هادی(مکانیک و هوا فضا) دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در خطبه‌های پیش از نمازجمعه دماوند گفت: باید به مسئولین و دولتمردان بگویم که اگر بار دیگر مردم به خیابان‌ها آمدند و از این جریان‌های فتنه‌انگیز اعلام برائت کردند، تنها به خاطر امام و شهدا و روح زخم‌خورده انقلاب و شخص رهبری‌ است، آقایان به خود نگیرند.

به گزارش ایسکانیوز،ایمان حیدرزاده در بخشی از سخنان خود گفت: دانشجو قشر فرهیخته جامعه ایران اسلامی‌ است و از زمان انقلاب تا کنون در صف اول مطالبات مردم بوده است، و ما می‌دانیم که این اغتشاش و تخریب اموال عمومی از سوی جریانی غیرمردمی‌ است. البته این موضوع درست یکی از مظلومیت‌های مردم ما است که هرگاه خواسته‌اند مطالبات برحق خود را در میدان علنی بگویندضد انقلاب آن را به انحراف کشیده است.

وی افزود: این نکته را هم باید به مسئولین و دولتمردان بگویم که اگر بار دیگر مردم به خیابان‌ها آمدند و از این جریان‌های فتنه‌انگیز اعلام برائت کردند، تنها به خاطر امام و شهدا و روح زخم‌خورده انقلاب و شخص رهبری‌ است، آقایان به خود نگیرند.

مسئول پایگاه شهید ابراهیم هادی(مکانیک و هوا فضا) دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات اظهار کرد: بنده حق می‌دهم به مسئولین، که مطالبات مردم برایشان قابل درک نباشد، چرا که کسی که حقوق نجومی می‌گیرد چه می‌داند نابودی سرمایه مردم در این صندوق‌ها چیست؟ کسی که کشتی کالاهای قاچاقش در اسکله پهلو می‌گیرد چرا که منتصب به فلان آقاست چه می‌فهمد تولید داخلی چیست؟ کسی که در کاخ زندگی می‌کند چه می‌فهمد گورخوابی چیست؟ کسی که قیمت علوفه اسب‌هایش از حقوق یک کارمند بیشتر است چه می‌فهمد گرانی نان و تخم مرغ چیست؟ کسی که غرق در اشرافی‌گری گشته است چه می‌فهمد با کفش روی فرش مردم رفتن چیست؟ با کفش روی فرش مردم رفتید حداقل پا بر روی سفره مردم نگذارید چرا که خدایی ناکرده ممکن است کفش‌هایتان نفتی شود.

حیدرزاده ادامه داد: روی صحبت ما هم با جناحی خاص نیست، چرا که در این موضوع، اصلاح‌طلب و اصول‌گرا یکی از یکی پیشی می‌گیرند. این گونه زمام‌داری، به رسم امویان است که دین و شریعت را فقط به خاطر ظاهر می‌خواهید، و اگر صدای حق‌طلبانه علی را شنیدید همگی متحد با هم در هر سه قوه جلوی او بایستید.

وی گفت: همین نشنیدن صحبت‌های علی است که امروز به جای آن که مالک اشترها در میدان باشند، ابوموسی اشعری‌ها برای ما مذاکره می‌کنند و همین است که اگر دشمن کلمات فریبایی مانند حقوق بشر و امنیت جهانی که خود ناقض اول آن هستند را بر سر نیزه کند ما هم در جواب آن در رکتورهای هسته‌ای خود سیمان می‌ریزیم، همان دانش هسته‌ای که برای آن شهید داده‌ایم.

حیدرزاده در پایان گفت: اما در انتهای کلام باید بگویم که مردم ما، جزو قانع‌ترین و وفادارترین مردمانند و باشد که مسئولین ما به خود آیند و تدبیری بیاندیشند و بدانند که مردم ما همه این سختی‌ها را تا کنون تحمل کرده‌اند، چرا که این خاک هنوز از خون چمران‌ها ارغوانی‌ است.

204

کد خبر: 896189

وب گردی

وب گردی