از محرومیت هافبک پرسپولیس و جریمه بیرانوند تا سورپرایز پروفسور برای تبریزی ها

4 بازیکن پرسپولیس در جریان بازی با مشکی پوشان با یکدیگر درگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، چند هفته ای است که بازیکنان پرسپولیس در تمرین یا بازی ها به هرنحوی با یکدیگر درگیر می شوند. همین دو هفته پیش بود که احمدزاده و منشا با هم دعوایشان شد. حال این بار فرشاد در جریان بازی با مشکی پوشان با کامیابی نیا درگیر شد.

در سوی دیگر هم محمد انصاری بازیکن بی حاشیه پرسپولیس با بیرانوند درگیر شد و حتی نزدیک بود کار این دو بازیکن در وسط زمین به دعوا بکشد. بیرانوند مشت خود را گره کرد تا به صورت انصاری بکوبد اما بازیکنان پرسپولیس وارد عمل شدند.

حال باید دید کمیته انضباطی باشگاه برای جلوگیری از تکرار این اتفاقات چه تصمیمی خواهد گرفت.البته احتمال دارد احمدزاده بازی هفته 20 را از دست بدهد و باشگاه این بازیکن را محروم کند.

سورپرایز ویژه پروفسور برای گسترش فولاد

احمدنورالهی که به تازگی خدمت مقدس سربازی را پشت سرگذاشته است برای حضور در ترکیب پرسپولیس مشکلی ندارد و او با نظر برانکو می تواند از هفته 20 در ترکیب سرخپوشان قرارگیرد.

حال با توجه به محرومیت دو بازیکن پرسپولیس کامیابی نیا و ربیع به خاطر سه کارته شدن در بازی با گسترش فولاد و غیبت بشار رسن این احتمال وجود دارد که برانکو احمد نورالهی را در ترکیب اصلی تیمش قراردهد.

پاداش برای پرسپولیسی ها

شاگردان برانکو در بازی با مشکی پوشان موفق شدند تا سه امتیاز مهمی را در خارج از خانه بدست آورند و براساس آیین نامه باشگاه بازیکنان پرسپولیس پاداش خواهند گرفت.

پرسپولیسی ها اگر 6 هفته دیگر شکست نخورند و امتیازات لبازم را بدست آورند سال96 را با قهرمانی به اتمام خواهند رساند. این درحالی است که پرپسولیس با حریفان خود اختلاف امتیاز زیادی دارد و شانس بالایی برای قهرمانی دارد.

600

کد خبر: 896191

وب گردی

وب گردی