رقابت «اسرافیل» برای به دست آوردن اژدها

فیلم سینمایی «اسرافیل» به کارگردانی آیدا پناهنده و تهیه‌کنندگی مستانه مهاجر به منظور رقابت برای دریافت جایزه اژدها به سوئد می‌رود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مشاور رسانه فیلم سینمایی «اسرافیل»، این فیلم در تازه‌ترین حضور بین‌المللی خود، در بخش مسابقه بین‌المللی جشنواره گوتنبرگ سوئد شرکت خواهد کرد. «اسرافیل» در این جشنواره برای کسب جایزه اژدهای بهترین فیلم خارجی با 19 فیلم دیگر رقابت خواهد کرد.

جشنواره بین‌المللی فیلم گوتنبرگ از 6 تا 16 بهمن‌ماه (26 ژانویه تا 5 فوریه) در سوئد برگزار می‌شود. این جشنواره که از سال ۱۹۷۹ آغاز به کار کرده، بزرگترین رویداد سینمایی اسکاندیناوی محسوب می‌شود.

پخش بین‌المللی این فیلم سینمایی را کمپانی Dream Labs به مدیریت نسرین میرشب به عهده دارد. همچنین این فیلم، به زودی در فستیوال بین المللی فیلم داکای بنگلادش در بخش سینماگران زن، و در فستیوال فیلم‌های ایرانی پراگ روی پرده خواهد رفت.

بر اساس این گزارش، «‌اسرافیل» درامی درباره چالش‌ها، نیازهای عاطفی و روابط انسانی است که فیلمنامه آن توسط ارسلان امیری و آیدا پناهنده به نگارش درآمده است.

هدیه تهرانی، مریلا زارعی، هدی زین‌العابدین و پژمان بازغی، على عمرانى، پوریا رحیمی سام، سهیلا رضوى، سودابه جعفرزاده، یوسف بختیاری و... بازیگران این فیلم هستند و پیام ایرایی مدیریت تبلیغات آن را برعهده دارد.

501

کد خبر: 896196

وب گردی

وب گردی