تصویب 32 هزار مصوبه در قانون شوراهای آموزش و پرورش از سال 72

رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی وزارت از تصویب 32 هزار مصوبه در قانون شوراهای آموزش و پرورش از سال 72 خبر داد و گفت: 28 هزار مصوبه اجرایی شده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس، مجتبی زینی وند رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی آموزش و پرورش در نشست خبری که امروز در ساختمان زنده یاد علاقه مندان وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار داشت: قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش به عنوان یکی از مهمترین و مترقی ترین قوانین برای آموزش و پرورش است که با رویکرد تحقق مشارکت و نظارت مردم در آموزش و پرورش و تمرکززدایی و تصمیم گیری و استفاده از امکانات محلی و استانی برای این وزارتخانه در سال 72 به تصویب رسید.

وی ادامه داد: این قانون در راستای بسیج کلیه امکانات، سرمایه ها و منابع ملی، محلی و منطقه ای و بهره گیری از آنها در جهت پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت تصویب شد.

زینی وند تصریح کرد: معتقدیم با اجرای درست قانون شوراهای آموزش و پرورش با ایجاد یک همگرایی ذهنی و هم افزایی بین مدیران دستگاه های دولتی و سهیم کردن جمع بزرگی از نهادهای دولتی و م

زینی وند با بیان اینکه 679 شورای آموزش و پرورش استان در کل کشور داریم، افزود: موظف کردیم در تمام مناطق و استان ها، هر ماه یک جلسه برگزار شود.

وی گفت: از ابتدای تشکیل قانون شوراها، 32 هزار و 968 مصوبه داشته است که 28 هزار و 158 مصوبه اجرایی شده است.
706

کد خبر: 896214

وب گردی

وب گردی