ارائه آخرین دستاوردهای حوزه داروسازی/ فراهم کردن روابط واحدهای تولید، توزیع و پخش دارو با سازمان‌های دولتی 

دبیر اولین همایش داروسازی نوین از ارائه آخرین دستاوردهای حوزه داروسازی در این همایش خبر داد و گفت: همایش داروسازی نوین فرصتی  را ایجاد می‌کند تا ضمن بیان مسائل اقتصادی مرتبط با دارو، روابط واحدهای تولید، توزیع و پخش دارو  با سازمان‌های دولتی با حضور مسئولین مربوطه به بحث و تبادل نظر و راهکار اندیشی گذاشته شود.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر سید فرشاد حسینی شیرازی، رئیس مرکز تحقیقات دارویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در آستانه برگزاری اولین همایش داروسازی نوین اظهارداشت: این همایش ۱۸ تا ۲۰ بهمن ماه‌سال‌جاری در سالن اجتماعات رازی با هدف ارائه آخرین دستاوردهای حوزه داروسازی توسط افرادی که در این زمینه، از داخل یا خارج کشور فعالیت داشته‌اند برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین این همایش فرصتی بوده که تمام دست‌اندرکاران که دستاوردهایی در حوزه داروسازی دارند ضمن رسیدگی به برنامه‌های تخصصی، چالش‌های داروسازی کشور را مطرح و حل کنند.

دبیر اولین همایش داروسازی نوین ادامه داد: مهمانان خارجی این کنفرانس به دو بخش تقسیم شده یک بخش که در همایش حضور می‌یابند و بخشی دیگر به صورت ویدیو کنفرانس و لایو به ایراد سخنرانی می‌پردازند و حتی پرسش و پاسخ نیز از این طریق صورت می‌گیرد.

رئیس مرکز تحقیقات دارویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: قائم مقام انجمن بین المللی داروسازان آلمان و انگلیس، رئیس کمیته اخلاق داروسازی WHOاز استرالیا، رئیس اداره دارویی قزاقزستان و دانشکده داروسازی اَلماتی، مدیرگروه اقتصاد دارویی دانشگاه مسکو از جمله مهمانان خارجی این همایش هستند.

دکترحسینی شیرازی بیان داشت: همچنین هیأت مدیره انجمن‌های علمی دارویی کشور، هیأت مدیره سندیکای دارویی کشور، بورد تخصصی آموزش داروسازی وزارت بهداشت و معاونین غذا و داروی کشور، تشکل‌های دانشجویان دانشکده‌های داروسازی کشور و همه افرادی که مقالات آنها پذیرفته شده در این همایش حضور خواهند داشت.

وی گفت: اولین همایش داروسازی نوین فرصتی را فراهم خواهد آورد تا ضمن بیان مسائل اقتصادی مرتبط با دارو، روابط واحدهای تولید، توزیع و پخش با سازمان‌های دولتی نیز فراهم شود.

رئیس مرکز تحقیقات دارویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی یادآور شد: بیان چالش‌های آموزش داروسازی در سطوح عمومی و تخصصی و چالش‌های اقتصاد و بازاریابی دارو در سطح داخل کشور و بین الملل مورد بحث و گفت‌وگو قرار گیرد.

701

کد خبر: 896217

وب گردی

وب گردی