سلیمی:توانستیم آمریکا را در منطقه به زمین بزنیم

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : با مدیریت صحیح و استفاده درست از منابع و تکیه بر منابع داخلی و در پیش رو قرار دادن اقتصاد مقاومتی می توان کشور را به پرواز در آورد و در آسمان بی انتها به قله های کمال و پیشرفت برسیم .

حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز با در نظر داشتن سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که افکار عمومی هم جهت با حکومت و انگیزه جوانان از مولفه های اقتدار ملی است گفت: ایران کشور بزرگ و پهناوری است و می تواند مستقل از کشورهای دیگر سیاست خود را پیش ببرد .

وی با اشاره به این که ایران به عنوان یک قدرت منطقه ای سایر قدرت های بزرگ را در خاور میانه به چالش کشیده اظهار داشت: خوشبختانه توانستیم آمریکا را در منطقه به زمین بزنیم و اثبات کنیم ایران می تواند در عرصه های علمی و فناوری کارهای بزرگی را انجام دهد .

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر پیشرفت های چشمگیر کشور در عرصه های علم و فناوری و قرار گرفتن ایران در بین پنج کشور برتر در حوزه های نانوتکنولوژی و بیوتکنولوژی خاطر نشان کرد: این ها به دلیل آن است که به اقتدار ملی و قدرت درون تکیه کردیم که یکی ازمولفه ها ی آن حضور مردم در صحنه است و مورد دیگر آن وجود جوانان پرشور و مستعد است .

وی ادامه داد: یکی از این مولفه های دیگر اقتدار ملی گفتمانی است که انقلاب اسلامی دارد و در حال پشتیبانی شدن از آن در سطح جهان اسلام هستیم .

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: اگر به جوانان حزب اللهی میدان داده شود و بتوانند عرصه های مختلف را در دست بگیرند خواهید دید دستان قدرتمند آن ها با چه سرعتی این کشتی را به ساحل نجات نزدیک خواهد کرد.

وی با اشاره به این که کشور دارای منابع سرشار ذخایر طبیعی است اظهار داشت: بنا بر این می توان ادعا کرد با مدیریت صحیح و استفاده درست از منابع و تکیه بر منابع داخلی و در پیش رو قرار دادن اقتصاد مقاومتی می توان کشور را به پرواز در آورد و در آسمان بی انتها به قله های کمال و پیشرفت برسیم .

سلیمی در پایان گفت: ما کشوری انقلابی هستیم با تجربه بی نظیر که این تجربه می تواند کمک های ویژه ای به ما کند وباید دست به زانوی خود بگیریم و سرعت مان را بیشتر کنیم.

303

کد خبر: 896302

وب گردی

وب گردی