هفته شوراهای آموزش و پرورش از فردا آغاز می شود/معرفی 6 شورای آموزش و پرورش برتر

مدیر شوراهای آموزش و پرورش، 6 استان را به عنوان شوراهای برتر اعلام کرد و گفت: اصفهان، شهرستان های تهران، هرمزگان، اردبیل، یزد و ایلام، 6 استان برتر هستند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس، رسول پاپایی مدیر شوراهای آموزش و پرورش در نشست خبری که امروز در ساختمان زنده یاد علاقه مندان وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار داشت: هفته شوراهای آموزش و پرورش از فردا آغاز می شود و تا 30 دی ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه یکی از راهبردهای ما تقویت جایگاه شوراهای آموزش و پرورش است، ادامه داد: طرح آسیب شناسی از قانون شوراها هم اکنون توسط تعدادی از اساتید دانشگاهی در حال اجراست که امیدواریم تا اسفند ماه اعلام شود و در قالب طرحی به دولت یا مجلس ارائه داده شود تا مشکلات قانون شوراها حل شود.

پاپایی با تأکید بر اینکه یکی از دستورات جدی بازنگری در شیوه ارزیابی فعالیت های شوراهاست، گفت: در ارزیابی شوراهای آموزش و پرورش امسال تغییراتی داشتیم که ارزیابی شامل مواردی چون درآمد از اعمال قانون، برنامه ریزی و سیاستگذاری مطلوب و عملکرد دبیرخانه ای است.

وی 6 استان را به عنوان شوراهای برتر اعلام کرد و افزود: اصفهان، شهرستان های تهران، هرمزگان، اردبیل، یزد و ایلام، 6 استان برتر هستند.

مدیر شوراهای آموزش و پرورش تصریح کرد: امسال برنامه متمرکزی برای شوراهای آموزش و پرورش در تهران نداریم و هزینه های آن صرف تقویت شوراهای آموزش و پرورش می شود.

وی با بیان اینکه شعار امسال هفته شوراهای آموزش و پرورش، «مشارکت ملی و نظارت همگانی» است، گفت: 24 دی ماه روز «شوراهای آموزش و پرورش، مدرسه و مسئولیت اجتماعی»، 25 دی ماه روز «شوراهای آموزش و پرورش، مدرسه و نظارت همگانی»، 26 دی ماه روز «شوراهای آموزش و پرورش، مدرسه و مهارت آموزی»، 27 دی ماه روز «شوراهای آموزش و پرورش، مدرسه، عدالت آموزشی»، 28 دی ماه روز «شوراهای آموزش و پرورش، کانون یادگیری محله»، 29 دی ماه روز «شوراهای آموزش و پرورش، مدرسه و سبک زندگی اسلامی و ایرانی» و 30 دی ماه روز «شوراهای آموزش و پرورش، مدرسه و ارتقای کیفیت برنامه های آموزشی و تربیتی» است.
706

کد خبر: 896334

وب گردی

وب گردی