وضعیت پل عابر میدان آزادی سنندج به کجا رسید؟

سرپرست معاونت امور فنی و زیربنایی شهرداری سنندج گفت: اگر پیمانکار پروژه پل عابر میدان آزادی طی دو روز آینده به سنندج نیاید و مشکل را حل نکند از وی شکایت و سپرده پروژه را ضبط خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، میدان آزادی سنندج یکی از قدیمی‌ترین میدان‌های این شهر است که به دلیل مرکزیت و امکان دسترسی به دیگر مناطق شهر روزانه افراد بسیاری از این میدان عبور می‌کنند. این میدان با حجم عظیم ترددها تنها یک پل عابر پیاده دارد که آن هم متأسفانه خراب است که تاکنون برای تعمیر این پل هنوز اقدام مناسبی از طرف مسوولین ذیربط انجام نگرفته است.

در همین راستا خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز) برای جویا شدن از وضعیت تعمیر این پل با رئیس شورای شهر و سرپرست معاونت امور فنی و زیربنایی شهرداری سنندج گفت وگویی داشته که در ادامه این متن می آید؛

از پیمانکار پروژه شکایت خواهیم کرد

بهزاد ریحانی فرد با بیان این که پیمانکار این پروژه خلاف قرارداد عمل کرده است، در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: این پیمانکار پله هایی را برای این پل ساخته که بر طبق قرارداد نیست، به آن معنا از پله های روکش دار استفاده کرده است.

وی ادامه داد: سپرده های این پروژه هنوز دست پیمانکار است.

سرپرست معاونت امور فنی و زیربنایی شهرداری سنندج افزود: قرار بر آن بود پیمانکار طی 15 روز گذشته از تهران به سنندج بیاید و مشکل این پل را حل کند.

وی گفت: اگر پیمانکار پروژه طی دو روز آینده به سنندج نیاید و مشکل را حل نکند از وی شکایت و سپرده پروژه را ضبط خواهیم کرد و تکمیل این پروژه را شهرداری در دست خواهد گرفت.

ریحانی فرد در پاسخ به این سوال که تعمیر این پروژه چه قدر زمان می خواهد، گفت: حدود قانونی و منطقی تعمیر این پل 15 روز است اما آن گونه که این پیمانکار از سال 90 تا کنون با شهرداری همکاری کرده است من بعید می دانم که در این بازه زمانی بتواند کاری انجام دهد.

شهرداری سابق به تعهداتش عمل نکرده است

جلال شریعتی با بیان این که این پروژه در دست گروه فنی یا پیمانکاران است، در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: پیمانکاران این پروژه متاسفانه قطعاتی استفاده کرده اند که جوابگو نبوده است.

وی با بیان این که شهرداری سابق به تعهدات خود در این پروژه عمل نکرده است، ادامه داد: پس از آغاز فعالیت پنجمین دوره شورای شهر سنندج، اعضای کمیسیون شورا و پیمانکار این پروژه به صحبت نشسته و به توافق رسیدند تا مشکلات این پروژه را حل کنند.

901/900

کد خبر: 896397

وب گردی

وب گردی