چهل و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی در مرحله تکمیل ظرفیت

537 نفر از داوطلبان چهل و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرفته شده‌اند، باید از روز سه‌شنبه 26 تا 30 دی به دانشگاه محل پذیرش مراجعه و نسبت به تکمیل مدارک ثبت‌نامی خود اقدام نمایند.

به گزارش ایسکانیوز،537 نفر از داوطلبان چهل و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرفته شده‌اند، باید از روز سه‌شنبه 26 تا 30 دی به دانشگاه محل پذیرش مراجعه و نسبت به تکمیل مدارک ثبت‌نامی خود اقدام نمایند.

همان‌طور که در اطلاعیه انتخاب رشته محل تکمیل ظرفیت برای رشته‌های بیماری‌های قلب و عروق، جراحی کلیه و مجاری ادراری، بیماری‌های مغز و اعصاب، جراحی مغز و اعصاب و ارتوپدی آمده بود این رشته‌ها مخصوص مناطق محروم است.

آن دسته از رزمندگان که این رشته‌ها را انتخاب کرده و پذیرفته شده‌اند باید در موقع ثبت نام، تعهد مربوط به سهمیه مناطق محروم را داده تا بتوانند همانند داوطلبان مناطق محروم در این رشته‌ها ادامه تحصیل دهند.

همچنین در رشته‌های روان‌پزشکی، زنان و زایمان و پزشک خانواده داوطلبان باید در مصاحبه شرکت کنند. افرادی که به مصاحبه دعوت شده بودند، نتیجه مصاحبه در گزینش نهایی اعمال شده است.

مطابق مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی منصرفان از ثبت‌نام به هر دلیل، از شرکت و پذیرش در آزمون پذیرش دستیار سال آینده محروم هستند و ذخیره‌ای وجود ندارد.

204

کد خبر: 896469

وب گردی

وب گردی