کشف ۲۵ تُن انواع چوب آلات قاچاق در فومن و شفت

مأموران نیروهای انتظامی شهرستان های فومن و شفت بیش از ۲۵ تُن انواع چوب آلات قاچاق جنگلی را در این شهرستان ها کشف و در این رابطه چهار نفر را دستگیر کردند.

به گزارش ایسکانیوز، در این رابطه سرهنگ محسن جعفرزاده فرمانده انتظامی فومن اظهار کرد: ماموران انتظامی حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون مان و یک دستگاه کامیون ولوو مشکوک شده و جهت بررسی این خودروها را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این دو کامیون ۲۰ تُن چوب قاچاق کشف و ضبط شد، افزود: ارزش چوب های کشف شده هفتاد میلیون ریال است.

جعفرزاده همچنین از دستگیر و تشکیل پرونده و ارجاع دو نفر متهم در این رابطه به مراجع قضایی خبرداد.

سرهنگ علی صداقت فرمانده انتظامی شفت در این رابطه گفت: در راستای طرح مبارزه با کالای قاچاق ماموران انتظامی شفت از کارگاه‌های چوب‌بری بازدید کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از یک کارگاه چوب‌بری، یک و نیم تن چوب جنگلی قاچاق کشف و ضبط شد، افزود: همچنین ماموران حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو وانت زامیاد مشکوک شده و جهت بررسی این خودرو را متوقف کردند.

صداقت با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو چهار تن چوب جنگلی قاچاق کشف و ضبط شد، تصریح کرد: ارزش تقریبی چوب های کشف شده ۲۰ میلیون ریال است.

فرمانده انتظامی شفت با اشاره به اینکه متهمان ۳۷ و ۴۳ ساله جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

901

کد خبر: 896488

وب گردی

وب گردی