انعقاد تفاهمنامه طرح تسهیلات کارفرمایی در کرمان

تفاهمنامه طرح تسهیلات کارفرمایی امروز بین کمیته امداد امام خمینی و شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان منعقد شد.

به گزارش ایسکانیوز، یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در مراسم امضای تفاهم نامه طرح تسهیلات کارفرمایی در کرمان با اعلام اینکه هدف از اجرای این طرح اشتغال فرزندان مددجویان و رونق فعالیت های اقتصادی است،گفت: فرزندان مددجویان نیز در اجرای طرح تسهیلات کارفرمایان به عنوان نیروی کار معرفی می شوند.

وی افزود: کارفرمایانی که نیاز به سرمایه و نیروی کار داشته باشند می توانند در این طرح مشارکت کنند.

یحیی صادقی با بیان اینکه این طرح به صورت پایلوت در استان کرمان اجرا می شود از اشتغال به کار 250 نفر از فرزندان مددجویان در طرح تسهیلات کارفرمایان خبر داد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: به ازای هر نفر 200 میلیون ریال تسهیلات پرداخت می شود و سقف هر واحد تولیدی و صنعتی برای به کار گیری نیروی انسانی در طرح تسهیلات کارفرمایی در کرمان پنج نفر است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان نیز گفت: تسهیلات پرداخت شده در طرح تسهیلات کارفرمایی در بخش حمایت از صنایع کوچک و یک هزار و 600 واحد صنعتی در استان کرمان فعال است.

مجید غفاری با بیان اینکه تسهیلات خرد ظرفیت تولید را افزایش می دهد و اشتغال ایجاد می کند گفت: این طرح در واحدهای کمتر از 50 نفر اجرا می شود و محل اجرای طرح نیز به عنوان بخشی از ضمانت تسهیلات می توانند قرار گیرد.

94 هزار خانواده زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان قرار دارند که 71 هزار خانواده از این تعداد مستمری بگیر هستند.

901

کد خبر: 896496

وب گردی

وب گردی