دیدار اعضای نظام پزشکی قزوین با استاندار

اعضای نطام پزشکی استان قزوین در دیدار با استاندار خواستار همکاری برای احداث مسکن برای پزشکان متخصص استان قزوین شدند.

به گزارش ایسکانیوز، اعضای نظام پزشکی استان قزوین روز یکشنبه با استاندار قزوین دیدار و گفتگو کردند.

مجید نصری در این دیدار با اشاره به ضرورت تامین مسکن برای پزشکان اظهارداشت: تامین مسکن برای پزشکان یکی از کارهای مهمی است که باید به آن پاسخ داده شود و از مسئولان انتظار داریم در این زمینه همکاری لازم را انجام دهند.

وی بیان کرد: قطعه زمینی در داخل شهر قزوین از سال ۷۷ توسط تعاونی مسکن پزشکان خریداری شده که هنوز نتوانسته ایم نسبت به ساخت اقدام کنیم و از استاندار انتظار داریم همراهی لازم را در این زمینه انجام دهند.

مدیرعامل تعاونی مسکن پزشکان استان یادآورشد: این زمین به مساحت ۱۶.۵ هکتار آماده قطعه بندی برای ۲۵۰ نفر است که به عنوان شهرک سلامت با رعایت همه مسائل زیست محیطی و ایجاد فضای سبز و زمینهای ورزشی و جاده سلامت می تواند نمونه خوبی از یک ساخت و سازی دوستدار محیط زیست باشد.

وی بیان کرد: در کوتاه مدت می توان برای ۵ هزار نفر در این ساخت و ساز شغل ایجاد کرد که در صورت موافقت و حل مشکل حریم با پادگان ارتش می توان ساخت و ساز این واحدها را عملیاتی کرد.

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین هم ضمن اعلام موافقت با ساخت مسکن برای پزشکان اظهارداشت: اگر زمین پیش بینی شده کشاورزی نباشد و مشکل قانونی نیز نداشته باشد آماده ایم با حضور کارشناسان راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی از این زمین بازدید کرده و سپس نظر نهایی خود را اعلام کنیم.

در این دیدار علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری قزوین هم گزارشی از وضعیت قطعه زمین تعاونی مسکن پزشکان ارائه کرد.

901

کد خبر: 896570

وب گردی

وب گردی