گرد و غبار مهمان 5 شهر صنعتی کشور/آخرین وضعیت جوی کشور در 3 روز آینده

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور به تشریح آخرین وضعیت جوی کشور در 3 روز آینده پرداخت.

احد وظیفه در گفتگو با ایسکانیوز با اشاره به وضعیت جوی کشور از امروز تا سه شنبه گفت: براساس آخرین پیش بینی های صورت گرفته توسط سازمان هواشناسی ، هوای شهرهای صنعتی و پر جمعیت در 5 شهر کشور شامل تهران، کرج، اصفهان ، مشهد و اراک غبارآلود خواهد بود.همچنین پیش بینی می شود تا اواخر وقت ازغلظت آلاینده ها در مناطق ذکر شده کاسته شود.

وی ادامه داد: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته امروز در اثر ورود یک سامانه بارشی در شمال غرب و به تدریج غرب، سواحل دریای خزر ابرناکی، وزش باد، بارش باران ودر مناطق سردسیر بارش برف شروع می شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: فردا علاوه بر مناطق مذکور، گستره بارش به شرق سواحل و مناطقی از شمال شرق نیز کشیده خواهد شد.همچنین در روز سه شنبه این بارش ها تنها در سواحل دریای خزر و خراسان شمالی ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت جوی پایتخت طی 3 روز آینده گفت: آسمان امروز تهران ، فردا صاف و به همراه غبارمحلی در بعدازظهر نیمه ابری با احتمال بارش پراکنده و در روز دوشنبه نیمه ابری به همراه گاهی وزش باد دربعدازظهر کاهش ابر خواهد بود .دمای هوا نیز در بیشترین حالت خود به 13 درجه و در کمترین حالت خود به 3 درجه خواهد رسید.

705

کد خبر: 896589

وب گردی

وب گردی