۷۰ درصد تعهد شغلی استان قزوین محقق شده است

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: تعهد استان در سال جاری ۲۰ هزار شغل است که بیش از ۷۰ درصد آن محقق شده و تا پایان سال تلاش می‌کنیم به تعهد خود عمل کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، منوچهر حبیبی عصر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: مهمترین دغدغه استاندار قزوین و مدیران کاهش بیکاری و رونق تولید است و همه امکانات را بکار خواهیم گرفت تا اشتغال استان محقق شود.

وی بیان کرد: تعهد استان در سال جاری 20 هزار شغل است که بیش از 70 درصد آن محقق شده و تا پایان سال تلاش می‌کنیم به تعهد خود عمل کنیم.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 250 میلیارد تومان تسهیلات بانکی به 357 واحد صنعتی و کشاورزی در استان قزوین پرداخت شده است.

حبیبی ادامه داد: در هفته گذشته تعداد 13 فقره از متقاضیان مربوط به حوزه صنعت توسط کمیته کارشناسی بازدید شد که 10 مورد آن مورد موافقت کمیته بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اهمیت برطرف کردن مشکلات تولیدکنندگان عنوان کرد: حمایت از واحدهای تولیدی استان و کارآفرینان ضروری است و اگر صنایعی با مشکلاتی روبه‌رو هستند لازم است راهکار عملی برای خروج از بحران آنها پیدا کنیم.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: از مدیران دستگاه‌های ذی‌ربط انتظار می‌رود به تولید و اشتغال نگاه ویژه‌ای داشته باشند و در این راستا تلاش کنند بستر مناسبی برای سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی ایجاد شود.

حبیبی بیان کرد: استان قزوین در رونق تولید در زمره استان‌های پیشگام در پرداخت تسهیلات است و باید تلاش کنیم جایگاه استان در کشور ارتقاء یابد.

901/900

کد خبر: 896597

وب گردی

وب گردی