قضاوت ما نسبت به گذشته باید واقع‌بینانه و با انصاف باشد

رئیس شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت: در ارائه گزارش سند تحویل و تحول قضاوت ما نسبت به دوره گذشته باید واقع‌بینانه و با انصاف باشد و رویکرد افراط و تفریطی نباشد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس، محسن هاشمی در سی و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در خصوص سند تحویل و تحول شهرداری تهران که امروز محمدعلی نجفی در صحن علنی شورا آن را ارائه می‌دهد، گفت: 140 روز از انتصاب نجفی به سمت شهرداری تهران با اجماع بی‌نظیر اعضای شورای شهر می‌گذرد.

وی افزود: بر اساس مصوبه شورای شهر تهران، ری و تجریش شهرداری تهران باید سند تحویل و تحول شهرداری را در صحن شورا ارائه دهد و تمام مسئولیت‌ شهرداری پیشین به شهرداری فعلی ارائه شود.

عضو شورای شهر تهران گفت: بررسی دقیق عملکرد دوره گذشته شهرداری در زمینه‌های مختلف خدمات شهری، فنی و عمرانی، مالی، هوشمندسازی، سلامت اداری، تاب‌آوری شهر و... نیاز به زمان و اختیارات قانونی بیشتری دارد تا گزارش دقیق‌تری را ارائه دهیم.

هاشمی اظهار داشت: در خصوص گزارش تفریق بودجه دچار مشکلات زمانی هستیم و ابزارهای کمی در دست داریم و امیدواریم در قانون این مسائل دیده شود.

وی ادامه داد: قضاوت ما نسبت به دوره گذشته باید واقع‌بینانه و با انصاف باشد و رویکرد افراط و تفریطی نباید باشد. نکات منفی و مثبت باید با هم دیده شود و جنبه تبلیغی به ارزیابی کارها نباید بدهیم.

رئیس شورای شهر تهران، ری و تجریش افزود: به روند کارهای ما نیز که 5 ماه از آن می‌گذرد، کم‌کم انتقاداتی آغاز خواهد شد.

هاشمی بیان داشت: نباید با سیاست‌های انقباضی پروژه‌های حمل‌ونقل عمومی نیز که برای شهر تهران بسیار حائز اهمیت است با رکود مواجه شود.

وی گفت: امیدواریم امروز شهردار تهران ضمن ارائه گزارش تحویل و تحول برنامه خود را برای شهر تهران و امیدواری‌هایی که به شهروندان داده‌اند، صحبت کند.
706

کد خبر: 896602

وب گردی

وب گردی