چند بازیکن جوانان استقلال، نظر دستیاران شفر را جلب کردند

عملکرد خوب تیم جوانان استقلال سبب شد دستیاران سرمربی آلمانی آبی‌پوشان پایتخت، نام چند بازیکن را یادداشت کنند تا در چند روز آینده با آنها قرارداد بسته شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال استقلال روز گذشته (شنبه) در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم جوانان خود رفت و با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد.

خسرو حیدری، پژمان منظری، میلاد زکی‌پور، ارشیا بابازاده، مهدی قائدی، سرور جباروف، جابر انصاری و بهنام برزای از جمله بازیکنانی بودند که در این بازی به میدان رفتند.

عملکرد خوب تیم جوانان استقلال سبب شد «ساناک» و «کولی»، دستیاران وینفرد شفر، سرمربی آلمانی آبی‌پوشان پایتخت نام چند بازیکن را یادداشت کنند تا در چند روز آینده با آنها قرارداد بسته شود.

تیم‌های پایه استقلال پس از حضور صادق ورمزیار به عنوان رئیس آکادمی این باشگاه روندی صعودی را طی کرده‌اند و در جمع تیم‌های بالانشین لیگ‌های خود قرار دارند.

تیم‌های پایه سرخابی هیچ‌گاه قدرت مطلق در سطح خود محسوب نمی‌شدند. به طور مثال تیم جوانان استقلال سال گذشته در رتبه هشتم قرار داشت اما حالا با سرمربیگری محمد فدایی، صدرنشین لیگ خود است و همین موضوع سبب شده ملی‌پوشان رده‌های پایه برخلاف گذشته تمایل به حضور در این تیم داشته باشند.

604

کد خبر: 896708

وب گردی

وب گردی