سه شنبه جلسه بررسی ابعاد اغتشاشات اخیر کشور تشکیل می شود

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از برگزاری جلسه ای میان این کمیسیون با اعضای سپاه پاسداران در خصوص اغتشاشات اخیر کشور خبر داد.

علاءالدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز، با اشاره جلسه غیرعلنی مجلس که پیرامون ناآرامی‌های اخیر در کشور برگزار شده بود گفت: این جلسه مشورتی با مسئولان شورای عالی امنیت ملی و وزرای اطلاعات و کشور و سردار سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران و نیز سردار اشتری فرمانده ناجا و آقای علی عسگری رئیس سازمان صداوسیما پیرامون بررسی ابعاد مختلف اغتشاشات در روزهای اخیر داشتیم و نمایندگان مجلس و برخی اعضای کمیسیون نیز مواردی را مطرح کردند که روند این بررسی همچنان ادامه دارد.

وی اظهار داشت:در جلسه برگزار شده هفته گذشته مقرر شد که کمیسیون های امنیت ملی و آموزش و تحقیقات پیگیری دانشجویانی که در این اغتشاشات درگیر شدند باشند و گزارشی از آن به مجلس ارائه دهند.

بنا به این گزارش در جلسه ای که برگزار شده بود سردار سلامی جانشین فرمانده سپاه نیز به اقدامات ناجا و بسیج در کنترل ناآرامی ها اشاره کرد و براین نکته تأکید کرد که سپاه به میدان وارد نشد و عملا خیلی دخالتی نداشته است.

بروجردی در ادامه با تاکید بر اینکه باید این موضوع از تمام جهات و به طور مشخص بررسی شود افزود:با توجه به اینکه همچنان روند بررسی ها دراین باره جریانی است مقرر شده است تا کمیسیون امنیت ملی روز سه شنبه با اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جلسه ای در این خصوص صورت دهد تا گزارش جامعی تهیه و ارائه شود.

301

کد خبر: 896727

وب گردی

وب گردی