اعلام فراخوان مقالات همایش ملی «فقه و سلامت»

مسئول کمیته روابط عمومی همایش ملی فقه و سلامت گفت:با توجه به تجربه دو دوره برگزاری همایش ملی در دانشگاه شیروان، انتظار می رود حدود 150 مقاله به همایش ملی «فقه و سلامت» ارسال شود.

به گزارش ایسکانیوز،دکتر مریم ریحانی، مسئول کمیته روابط عمومی همایش ملی فقه و سلامت با بیان اینکه همایش ملی فقه و سلامت نهم اسفندماه سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان برگزار می شود، به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: به تازگی پوستر فراخوان مقالات این همایش اعلام شده است.

وی با بیان اینکه این همایش به همت حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان و با همکاری گروه های فقه و مبانی حقوق اسلامی، پرستاری، معارف اسلامی و نهادهای علمی و اجرایی برگزار می شود، مهلت ارسال مقالات را تا بیستم بهمن ماه سال جاری اعلام کرد.

دکتر ریحانی محورهای همایش را حقوق و تکالیف متقابل بیمار و کادر درمانی در فقه اسلامی، فقه اسلامی و سلامت روان، بررسی فقهی و حقوقی درمان ناباروری، فقه اسلامی و بهداشت محیط زیست، فقه اسلامی و تغذیه، بررسی فقهی و حقوقی تغییر در خلقت اصلی، روش های نوین درمانی از دیدگاه فقه اسلامی و طب اسلامی اعلام کرد.

مسئول کمیته روابط عمومی همایش ملی فقه و سلامت، موضوعات اخلاق حرفه ای کادر درمانی، مسئولیت حقوقی تولید کنندگان دارو و تجهیزات پزشکی، بررسی فقهی بیمه سلامت و درمان، فقه اسلامی و سلامت اجتماعی، فقه اسلامی، نظم و امنیت اجتماعی، سلامت اجتماعی و پیشگیری از کج رفتاری و پدافند غیرعامل (حوزه سلامت) را به دیگر محورهای همایش افزود.

وی بیان کرد: پژوهشگران و علاقه مندان می توانند مقالات خود را همراه با مشخصات کامل خود تا بیست بهمن ماه به ایمیل رسمی همایش به آدرس الکترونیکیjuhe@iau-shirvan.ac.ir ارسال کنند.

دکتر ریحانی به آغاز اطلاع رسانی های رسمی برای ارسال مقالات اشاره کرد و با بیان اینکه تاکنون حدود 20 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است، گفت: با توجه به تجریه دو دوره برگزاری همایش ملی در دانشگاه شیروان، انتظار می رود حدود 150 مقاله به همایش ملی «فقه و سلامت» ارسال شود.

منبع:خبرگزاری شبستان

204

کد خبر: 896899

وب گردی

وب گردی