استاندار بوشهر: ساخت اورژانس هسته‌ای استان تسریع می‌یابد

استاندار بوشهر با اشاره اجرای طرح‌های مختلف درمانی در استان بوشهر گفت: تسریع در ساخت اورژانس هسته‌ای بوشهر در دستور کار است و افزایش پیشرفت فیزیکی طرح‌های درمانی زمینه تخصیص اعتبارات را فراهم می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست با اعضای هیئت مدیره نظام پرستاری استان بوشهر با تسلیت حادثه برای نفتکش ایرانی وجان باختن شماری از هموطنان در این حادثه، به اهمیت کار پرستاری اشاره کرد و اظهار داشت: کار در حوزه بهداشت و درمان سخت و طاقت فرسا بوده و یکی از مهم ترین بخش‌ها هم کاری پرستاری است.

وی با بیان اینکه بهداشت و درمان جز نیازهای اولیه افراد است، تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع سلامت در جامعه، دولت تدبیر و امید رویکرد خود را توجه به این بخش معطوف کرده و شاهد عملکرد مثبت وزارت بهداشت و درمان هم بودیم.

گراوند با قدردانی از خدمات ارزشمند پرستاران بیان کرد: پرستاران نقش مهمی در فرایند درمان بیماران و سلامتی جامعه دارند از این رو ایت قشر جایگاه بالایی در جامعه دارند.

استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه باید سطح خدمات در بخش بهداشت و درمان ارتقا یابد خاطر نشان کرد: تسریع در ساخت اورژانس هسته‌ای بوشهر در دستور کار است و هر قدر پیشرفت فیزیکی طرح‌های درمانی استان ارتقا یابد به همان اندازه هم اعتبار لازم اختصاص می‌یابد.

گراوند با تاکید بر فراهم شدن امامانات رفاهی پرستاران با همکاری دستگاه‌های اجرایی تصریح کرد: یکی از موضوعات مهم در حوزه بهداشت و درمان استان، مطالبات دانشگاه علوم پزشکی از شرکت‌های بیمه‌ای است که این موضوع را از طریق معاون اول رئیس جمهور پیگیری می‌کنم.

901/900

کد خبر: 896953

وب گردی

وب گردی