جعفرپور  : صداوسیما در اغتشاشات اخیر؛مانعی بر سر راه توطئه های امریکا بود

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکیدکرد : امریکا از هر بهانه ای برای ایجاد محدویت و پیشگیری از رسیدن صدای حق طلبانه نظام جمهوری اسلامی استفاده می کند و طبیعی است که این سازمان(صداوسیما) به عنوان هدف دشمن شناخته شود.

جمشید جعفرپور عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با توجه به ورود صداوسیما به لیست تحریم امریکا در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز گفت: امریکا از هر بهانه ای برای ایجاد محدویت و پیشگیری از رسیدن صدای حق طلبانه نظام جمهوری اسلامی استفاده می کند و در همین راستا زمانی که به نقش سازنده و تاثیرگذار شبکه های صداوسیما از رسانه ملی توجه می شود؛ درمی یابند که یکی از موانع مهم بر سر راه تحقق توطئه های امریکا از جمله فتنه ۸۸ و اغتشاشات اخیر، صداوسیما است که به روشنگری و افشاگری های هوشمندانه پرداخته است.

وی در ادامه اضافه کرد: طبیعی است که این سازمان(صداوسیما) به عنوان هدف دشمن شناخته شود و به بهانه این اعتراضات و برخی فتنه گری هایی که عده کمی صورت دادند، بخواهند آن را در لیست تحریم خود قرار دهند.

جعفرپور درمورد آزادی بیان در رسانه های امریکایی بیان کرد: علی رغم تمامی ادعاها و تبلیغاتی که در زمینه آزادی بیان در غرب وجود دارد، می بینیم افرادی که فضا وتریبون رسانه ها ی غربی در اختیار آنها قرار داده می شود؛ کاملا یک طرفه است و کسانی که مواضع دولت امریکا را نمی پسندند و مورد انتقاد قرار می دهند کمتر امکان و فرصت بیان نظریات خودشان را پیدا می کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: طبیعی است که در حال حاضر امریکا باوجود رئیس جمهوری با مشخصات آقای ترامپ و حرکات نامعقول و غیرقابل پیش بینی ای که انجام می دهد طبیعتا مورد سرشکستگی و سرافکندگی عناصر فرهیخته و ارزشمند جامعه امریکایی است.

جعفرپور در پایان تصریح کرد: جامعه امریکایی کمترمجال پیدا می کند که رفتارهای نامعقول رئیس جمهور خود را نقد کنند یا اینکه از مواضع اصولی جمهوری اسلامی در مقابله با آنچه که در مجالس امریکا می گذرد دفاع کنند.

304

کد خبر: 897009

وب گردی

وب گردی