پیگیری پرونده قصور پزشکی یاسمین ۷ ساله  به دستور ویژه وزیر بهداشت

با دستور ویژه وزیر بهداشت پرونده قصور پزشکی یاسمین دختر دو تابعیتی، که در یک سال گذشته بدون نتیجه رها شده بود در روند رسیدگی فوری قرار گرفت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان، یاسمین، دختر دوتابعیتی است که بر اثر تجویز اشتباه دارو، شب عید فطر سال گذشته به کما رفت و دنیا شیرین کودکی او به کابوسی دردناک تبدیل شد.

در شرایطی که کوچکترین تشنج می‌تواند حق زندگی را برای همیشه از او سلب کند، خونریزی شدید روده، مشکلات مغزی، لوپوس، ورم معده و کلیوی، دختر با استعداد را با محدودیت فعالیت و هزینه‌های بالای درمان روبه رو کرده است.

به دنبال انتشار گزارش قصور پزشکی در درمان دختر 7 ساله در خبرگزاری میزان و انتشار گسترده آن در فضای مجازی در احقاق حق یاسمین، وزیر بهداشت دستور ویژه رسیدگی به قصور پزشکی او را صادر کرد تا در اسرع وقت با پزشکان خاطی بیمارستان غیر دولتی حوالی میدان ونک برخورد قانونی شود.

در حال حاضر تیم بازرسی ویزه وزارت بهداشت برای رسیدگی به این پرونده تشکیل شده است.

گفتنی است تمامی پرونده پزشکی و قضایی یاسمین در اختیار وزارت بهداشت و نظام پزشکی قرار گرفته است تا بعد از گذشت یکسال از کوتاهی کادر درمانی بیمارستان مربوطه، با پیگیری مسئولان امر نسبت به حق این دختر که به ۴ زبان زنده دنیا صحبت می کند، اقدام شود.

701

کد خبر: 897035

وب گردی

وب گردی