برگزاری سومین جشنواره ملی ایده‌ها و فرصت‌ها با هدف پیشگیری از جرم

دبیر شورای ارتقای آگاهی های عمومی، اطلاع رسانی و افکارسنجی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت :افراد برگزیده در این جشنواره از حمایت های مالی و معنوی برخوردار و تسهیلات وام بانکی از 15 تا 30 میلیون تومان برای تبدیل ایده های ارائه شده به محصول به آنها اعطا خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، دبیر شورای ارتقای آگاهی های عمومی، اطلاع رسانی و افکارسنجی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه از برگزاری سومین جشنواره ملی ایده ها و فرصت ها با هدف پیشگیری از جرم خبر داد.

مهدی افتخاری افزود: 20 دستگاه کشور در این دوره از جشنواره با معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضائیه همکاری دارند.
وی با بیان این که سومین جشنواره ملی ایده ها و فرصت ها در روزهای 26 و 27 بهمن برگزار می شود, گفت: از همه علاقمندان در بخش های مردمی، دانش آموزی و دانشجویی دعوت کردیم با طرح ایده های ناب و با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی و جرائم و ایجاد اشتغال در این جشنواره شرکت کنند.
افتخاری ادامه داد: در این دوره از جشنواره, 25 اثر تیمی در بخش بزرگسالان داوری می شود و پس از آن با بررسی ظرفیت کارآفرینی آثار و طرح های ارائه شده؛ در نهایت سه اثر برگزیده و تقدیر خواهد شد.
دبیر شورای ارتقای آگاهی های عمومی، اطلاع رسانی و افکارسنجی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضایی گفت: افراد برگزیده در این جشنواره از حمایت های مالی و معنوی برخوردار و تسهیلات وام بانکی از 15 تا 30 میلیون تومان برای تبدیل ایده های ارائه شده به محصول به آنها اعطا خواهد شد.
افتخاری افزود: بخش دانش آموزی برای اولین بار در جشنواره امسال مورد توجه قرار گرفته است که به 3 اثر برگزیده جوایزی اهدا می شود.
وی حمایت از تولیدکنندگان ناشناخته اما مستعد در زمینه پیشگیری ، کمک به کاهش بیکاری و افزایش تولید در حوزه های اجتماعی ، بهره گیری از تکنولوژی های نوین برای پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی و استفاده از پتانسیل جوانان و ایده های خلاقانه آنها را از مهمترین اهداف این جشنواره بیان کرد.
دبیر شورای ارتقای آگاهی های عمومی، اطلاع رسانی و افکارسنجی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه افزود: آسیب های حوزه خانواده و جرایم فضای مجازی، اعتیاد، جرایم اقتصادی، جرایم مالکیت معنوی و سرقت ادبی، تخلفات رانندگی و جرایم و آسیب های حوزه سلامت جسم و روان محورهای این جشنواره است و 10 بهمن آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره است.

705

کد خبر: 897173

وب گردی

وب گردی