درخواست از رئیس جدید فدراسیون بسکتبال

تکلیف قرارداد و جدایی عجیب و غریب مربی آلمانی تیم ملی بسکتبال در فدراسیون قبلی مشخص نشد و انتظار می‌رود، رئیس جدید آن را برای روشن شدن افکار عمومی منتشر کند.

به گزارش ایسکانیوز ، فدراسیون بسکتبال در دو سال گذشته حرف و حدیث و حاشیه زیاد داشت که یکی از آنها نحوه قرارداد و جدایی عجیب و غریب درک بائرمن، سرمربی سابق تیم ملی بود که پس از گذشت بیش از یک سال هنوز تکلیف آن مشخص نشده است و توضیحی قانع کننده از سوی محمود مشحون، رئیس وقت فدراسیون به رسانه‌ها و جامعه بسکتبال ارائه نکرد.

قراردادی که مسئولان فدراسیون و در راس آنها محمود مشحون و علی توفیق می‌گفتند بلند مدت و 4 ساله است و مربی آلمانی حق جدایی یک طرفه نداشته، اما به گفته خود بائرمن جدایی‌اش مشکلی نداشته و طبق قرارداد بوده است.

آن زمان برخی رسانه‌ها اعلام کردند قرارداد او به صورت سه ماهه تمدید می‌شده، اما مشحون و همکارانش در فداسیون بارها آن را رد و اعلام کردند به خاطر جدایی بائرمن از وی به فدراسیون جهانی شکایت کرده و به دنبال دریافت غرامت هستیم. شکایتی که نه تنها سرانجامی نداشت، بلکه برخی می‌گفتند اصلا شکایتی در این زمینه صورت نگرفته است که بخواهد نتیجه‌ای هم داشته باشد.

حالا با آمدن رامین طباطبایی، رئیس جدید درخواست ها است که یک بار برای همیشه تکلیف این پرونده را مشخص و اگر تخلفی صورت گرفته باشد به جامعه بسکتبال اطلاع رسانی شود.

602

کد خبر: 897212

وب گردی

وب گردی