اجرای طرح‌های عمرانی در استان تسریع شود

استاندار بوشهر گفت: دستگاه‌های اجرایی به شروع و تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی در استان سرعت بخشند.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالکریم گراوند در نشست ستاد درآمد استان بوشهر با تسلیت درگذشت جانباختگان نفتکش سانچی بیان کرد: این حادثه غم‌انگیز باعث تاثر و تاسف همگان شد و این مصیبت را به خانواده‌های داغدار این حادثه تسلیت می‌گویم.

وی فعال‌سازی طرح‌های عمرانی را از عوامل مهم و تاثیر گذار در افزایش اشتغال دانست و تصریح کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام در اولویت برنامه‌های استان قرار دارد.

استاندار بوشهر افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در جلسه آتی شورای برنامه‌ریزی وضعیت جذب و درصد پیشرفت فیزیکی طرح‌های در دست اجرا را ارائه کند.

وی تاکید کرد: اولویت‌گذاری در تامین اعتبار طرح‌ها باید با نگاه به تکمیل طرح‌های نیمه تمام و تاثیر‌گذار در زندگی مردم و با اشتغال‌زایی بیشتر باشد.

گراوند با اشاره به فصل مناسب کار و فعالیت در استان بوشهر بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی نسبت به انتخاب پیمانکار و تسریع در اجرای طرح‌های عمرانی اهتمام ورزند و زمان مناسب کار را از دست ندهند.

وی همچنین بر لزوم تلاش دستگاه‌های مرتبط برای وصول درآمدهای پیش بینی شده امسال تاکید کرد و افزود: در فرصت باقی‌مانده تا پایان سال راه‌های تحقق این درآمدها با جدیت دنبال شود.

سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان نیز با بیان اینکه وصول درآمدهای پیش بینی شده و جلوگیری از فرار مالیاتی از برنامه‌های این اداره کل در سال‌جاری است افزود: در وصول مطالبات در پی مودیان درشت هستیم و ضمن مراعات قانون و سیاست‌های دولت، مودیان خوش‌حساب را مورد تشویق قرار می‌دهیم.

900

کد خبر: 897217

وب گردی

وب گردی