توضیحات فرماندار نورآباد پیرامون برگزاری مراسم ترحیم دو دانشجوی حادثه سانچی

سرپرست فرمانداری نورآباد استان فارس گفت: مراسم ترحیم دولتی برای دو جوان حادثه دیده نفتکش سانچی در مسجد جامع شهر نورآباد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، بر اثر حادثه انفجار و آتش سوزی در کشتی نفتکش روز گذشته یکشنبه 24 دی ماه 32 سرنشین این کشتی فوت شده اند که سجاد عبداللهی و پوریا عیدی‌پور از دانشجویان بورسیه دانشگاه آزاد اسلامی واحدخارک از جمله سرنشینان این نفتکش بودند. این دو جوان از اهالی روستای تل مشکی عالیوند شهرستان نورآباد ممسنی استان فارس بودند.

رحمت اله فرامرزی سرپرست فرمانداری نورآباد با بیان این که از زمان وقوع حادثه نفتکش سانچی در کنار خانواده دو دانشجوی فوت شده، حضور داشتیم، در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: فرمانداری تمام موضوعات مربوط به حادثه نفتکش سانچی را از طریق مقامات کشوری دنبال کرده است.

سرپرست فرمانداری ممسنی تصریح کرد: خانواده این دو عزیز از دست رفته طی امروز و فردا در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در روستای تل مشکین عالیوند مراسم بزرگداشتی در حال برگزاری است.

وی افزود: فرمانداری همراه با مجموعه شورای تامین، مسوولین ادارات و کارکنان که حدود 50 نفر هستند به جهت قرائت فاتحه و عرض تسلیت به خانواده آنها در این مسجد حضور پیدا کردیم.

سرپرست فرمانداری ممسنی تصریح کرد: در تدارک برگزاری مراسم ترحیم دولتی برای این جوانان هستیم.

فرامرزی گفت: این مراسم بعد از ظهر پنجشنبه 28 دی ماه از ساعت 14:30 تا 16 با حضور مسوولین استانی، نماینده و مقامات شهرستانی در مسجد جامع شهر نور آباد برگزار خواهد شد.

وی همچنین از حضور احتمالی استاندار در این مراسم خبر داد.

وی با اشاره به تماس تلفنی شب گذشته با معاون سیاسی استاندار گفت: معاون سیاسی از خانواده های عزادار برای عدم حضور استاندار فارس به دلیل وجود برنامه ای در شهر شیراز عذرخواهی کرد و گفت و قرار بر آن شد تا من حامل پیام مکتوب استاندار به خانواده های عزادار باشم.

901/900

کد خبر: 897234

وب گردی

وب گردی