ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزمون پذیرش دستیار تخصصی از فردا آغاز می شود

داوطلبان شرکت کننده در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری تخصصی می توانند از فردا تا شنبه 30 دی ماه با مراجعه به دانشگاه محل پذیرش نسبت به تکمیل مدارک ثبت نامی خود اقدام کنند.

به گزارش ایسکانیوز، 735نفر از داوطلبانی که در مرحله تکمیل ظرفیت چهل و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی،پذیرفته شده و انتخاب رشته کرده‌اند باید از روز سه‌شنبه 26 دی ماه تا شنبه 30 دی ماه به دانشگاه محل پذیرش مراجعه و نسبت به تکمیل مدارک ثبت نامی خود اقدام کنند.

لازم به ذکر است، به ترتیبی که در دفترچه انتخاب رشته محل تکمیل ظرفیت برای رشته های بیماریهای قلب و عروق، جراحی کلیه و مجاری ادراری، بیماریهای مغز و اعصاب، جراحی مغز و اعصاب و ارتوپدی آمده بود این رشته ها مخصوص مناطق محروم است.

بر اساس این گزارش،‌آن دسته از رزمندگان که این رشته ها را انتخاب کرده و پذیرفته شده اند می‌بایست در موقع ثبت نام، تعهد مربوط به سهمیه مناطق محروم را داده تا بتوانند همانند داوطلبان مناطق محروم در این رشته ها ادامه تحصیل دهند.

همچنین با توجه به اعلام قبلی در رشته های روان پزشکی، زنان و زایمان و پزشک خانواده داوطلبان باید در مصاحبه شرکت کنند افرادی که به مصاحبه دعوت شده بودند، نتیجه مصاحبه در گزینش نهایی اعمال شده است.

به گزارش مرکز سنجش آموزش پزشکی، مطابق مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی منصرفین از ثبت نام به هر دلیل، از شرکت و پذیرش در آزمون پذیرش دستیار سال آینده (دوره 57) محروم خواهند شد و ذخیره ای وجود ندارد.

204

کد خبر: 897251

وب گردی

وب گردی