رحمانی فضلی : نیروی انتظامی در حوادث اخیر با تدبیر، مدارا و هوشمندی عمل کرد

وزیر کشور گفت: نیروی انتظامی در حوادث اخیر نیز با تدبیر، مدارا و هوشمندی وظیفه خود را به خوبی انجام داد.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور ظهر امروز در حاشیه گردهمایی فرماندهان، روئسا و معاونان ناجا که در محل فرماندهی ناجا برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در این جلسه نیز در خصوص حوادث و موضوعاتی که در سال جاری با آنها مواجه بودیم از جمله موضوع انتخابات، اربعین، واقعه کوروش، موضوع اقلیم کردستان و مسائل منطقه ای مرتبط با آن، زلزله کرمانشاه و حوادث و اتفاقات اخیر بحث و تبادل نظر شد که نیروی انتظامی در هر 5 مورد با شایستگی و هوشمندی توام با مدارا و خویشتنداری برخورد کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه در این جلسه نیز بر توجه جدی تر به موضوعات و مسائل اجتماعی تاکید شد، افزود: شرایط و تنش های اجتماعی موضوعات دفعی و خلق الساعه نیستند بلکه انباشت نارضایتی‌ها در حوزه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... هستند که در شرایط خاص منجر به تنش می شود.

رحمانی فضلی در این باره اضافه کرد: بنابراین پیش‌بینی، پیشگیری و پاسخگویی دقیق به مطالبات و برخورداری از هوشمندی لازم از روش‌ها و شیوه‌های دشمنان، آشنایی با عملکرد فضای مجازی و آمادگی های میدانی و آموزش آنها قطعاً مواردی هستند که باید تمام نیروهای درگیر مسائل اجتماعی نه تنها نیروهای امنیتی و انتظامی بلکه همه نیروهای که در مسائل اجتماعی نقش دارند از وزارت ارشاد گرفته تا وزارت رفاه باید نقش خود را به خوبی ایفا کنند تا دیگر شاهد اینگونه مسائل نباشیم.

وزیر کشور تصریح کرد: در حوادث اخیر نیز نیروی انتظامی با تدبیر، مدارا و هوشمندی وظیفه خود را به خوبی انجام داد.

رحمانی فضلی یادآور شد: در این جلسه نیز درخصوص مسائل و اتفاقات سال جاری بحث و تبادل نظر شد و با تجربیاتی که اندوخته شده مدلی برای رویارویی با اینگونه مسائل طراحی خواهد شد.

منبع: مهر

302

کد خبر: 897321

وب گردی

وب گردی