«مسافر آبان» به کتابفروشی ها رسید

کتاب «مسافر آبان» زندگی و خاطرات جوانترین شهید مدافع حرم ، سید مصطفی موسوی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، کتاب «مسافر آبان» به زندگی و خاطرات دانشجو و جوانترین شهید مدافع حرم، سید مصطفی موسوی می پردازد.

این کتاب، در هفت فصل، خاطرات اعضای خانواده، خویشاوندان، دوستان، معلمان مدرسه، همسایگان و همرزمان از زندگی و فعالیت های این شهید اختصاص دارد.

در برشی از کتاب می خوانیم: پسر آرامی بود و چهرۀ بسیار دل‌نشینی داشت؛ اما آنچه او را از دیگر بچه‌های هم‌سن‌وسالش متمایز می‌کرد این بود که جلوتر از زمان خودش پیش می‎رفت و افکار و ایده‌های بزرگی داشت. من تا آن روز پسری با این وسعت تفکر و ایده‌های بزرگ ندیده بودم. هم از نظر فنی پسر بسیار ماهری بود و هم از نظر علمی و اعتقادی در مقام بالایی قرار داشت. هرچیزی را باور نمی‌کرد و اعتقاد و ایمانش به همه‌چیز، با تفکر و اندیشه بود. بدون دلیل و برهان کاری انجام نمی‌داد. خوبی یا بدی هرکس یا هرچیز باید به او اثبات می‌شد. به‎ معنای واقعی سعی می‌کرد بصیرت را در امور زندگی‎اش به‌کار بَرد. او با شناخت کامل رفت؛ یعنی می‌دانست کجا می‌رود، برای چه می‌رود و چرا می‌رود.

کتاب «مسافر آبان» زندگی و خاطرات دانشجو و جوانترین شهید مدافع حرم سید مصطفی موسوی به کوشش گروه تحقیقاتی احیا، توسط دفتر نشر معارف در 100 صفحه و با قیمت 6 هزار تومان راهی بازار نشر شد.


502

کد خبر: 897328

وب گردی

وب گردی