توسعه مدارس سما همدان در دستور کار قرار گرفت

تفاهم نامه ای در قالب سه بند با هدف توسعه مدارس سما در استان همدان بیـن دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسـرکان با شورای نظارت و هماهنگی سما استان همدان به امضا رسید.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر قاسم زاده دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان همدان در خصوص امضا این تفاهم نامه عنوان نمود: برابر مصوبه هیات امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و تاکید ریاست هیات موسس و ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر توسعه مدارس سما و نیز برنامه سازمان در جهت تأسیس تقریبی 400 باب مدرسه جدید تا سال 1400 و همچنین با توجه به آمایش سرزمینی متعلق به هر استان، سهم استان همدان 8 مدرسه می باشد و با مطالعات انجام شده سمای واحد تویسرکان قابلیت توسعه و راه اندازی سایر مقاطع را نیز دارا می باشد.

دکتر شاهرخ قاسم زاده ضمن تشکر از زحمات هیأت رئیسه واحد تویسرکان به خاطراقدامات ارزنده ای که در خصوص افتتاح دبیرستان دخترانه سما زیر نظر این واحد دانشگاهی انجام گریده تاکید نمود: مجموعه اقداماتی که در این خصوص صورت گرفته بسیار ارزنده و قابل توجه می باشد و با توجه به مجموعه بسیار خوبی که تدارک دیده شده و تیم فعال و کوشایی که در مجموعه وجود دارد انتظار می رود در چند سال آینده تعداد دانش آموزان تا حدود 500 نفرهم برسد .

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان همدان با تاکید بر قول مساعد مبنی بر حمایت های لازم از مجموعه سمای تویسرکان، خاطر نشان کرد: علیرغم اینکه در شروع هر کاری مسائل و مشکلاتی وجود دارد که باعث ایجاد استرس و دلهره می گردد، تا اینجای کار برنامه به خوبی و بهتر از حد انتظار پیش رفته که این خود بیانگر دقت در برنامه ریزی و تعهد کل تیم مدیریتی دبیرستان سما اعم از هیات رئیسه واحد تویسرکا ن و مدیریت قوی این دبیرستان می باشد.

دکتر بابایی رئیس واحد تویسرکان نیز ضمن تشکر از حمایتها و راهنمائیهای دکتر قاسم زاده از زمان افتتاح و شروع کار دبیرستان، با ارائه گزارش مختصری از سما تویسرکان، گفت: این دبیرستان با 58 دانش آموز در مقاطع: یک کلاس دهم انسانی؛ دو کلاس دهم و یازدهم تجربی؛ و یک کلاس چهارم ریاضی کار خود را در اول مهر ماه امسال آغاز نموده است.

دکتر بابایی در بخشی از سخنان خود از تلاشهای خانم حبیب زاده مدیر باسابقه و مجرب دبیرستان سما به خاطر پیگیریها و زحمات بی دریغ وی تقدیر نموده و ابراز امیدواری کرد با پشتکاری که در مجموعه سراغ دارد در سالهای آتی شاهد رشد چشمگیر دبیرستان سما و افتتاح دیگر مقاطع این مدارس در شهرستان تویسرکان زیر نظر این واحد دانشگاهی باشیم که البته این مهم، جزء برنامه های آتی و پیش بینی شده ما نیز می باشد.

در ادامه دکتر قاسم زاده از قسمتهای مختلف دبیرستان سما از جمله؛ کلاسهای درس، اتاق ورزش، کتابخانه و نمازخانه بازدید نمود و امکانات و فضای موجود را بسیارعالی و فراتر از انتظار عنوان کرد.

کد خبر: 897366

وب گردی

وب گردی