برگزاری اردو و مسابقات بین‌المللی تنیس روی میز هوپس آسیای میانه در ایران

اردو و مسابقات بین المللی هوپس برای اولین بار به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، اردو و مسابقات بین المللی هوپس آسیای میانه برای اولین بار به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود.

این رویداد بین المللی از مورخه ۳ لغایت ۸ بهمن مقارن با فرا رسیدن دهه مبارک فجر و به پاس بزرگداشت سی نهمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند ایران برگزار می‌شود.

در این رویداد بین المللی ورزشکاران و مربیانی از ایران، قزاقستان و ترکمنستان حضور خواهند داشت و در پایان دو ورزشکار دختر و دو ورزشکار پسر به عنوان نمایندگان آسیای میانه به منظور شرکت در مسابقات هوپس آسیا برگزیده خواهند شد.‌

اردو و مسابقات هوپس آسیا میانه تحت نظر مهندس افشین بدیعی نایب رئیس ایرانی کنفدراسیون آسیا و با مدرسی خانم آندره استرسوره از کشور اسلواکی و با میزبانی فدراسیون تنیس روی میز در تهران و در محل آکادمی تنیس روی میز و مرکز بین المللی استعدادیابی و آموزش شهید عضدی در تهران برگزار می‌شود.

*اسامی ورزشکاران پسر:

محمد امین صمدی (ایران)

سینا حکیما(ایران)

متین نجفی(ایران)

محمدرضا نشاطی (ایران)

کیو مانگالیف (قزاقستان)

عبداله مامانی (قزاقستان)

راشید احروف (ترکمنستان)

علی بیک جومانوف (ترکمنستان)

مربیان حاضر در اردو:

محسن شیشه گرها، امید شمس، کیانوش پیمان و محمد گروسی زاده از ایران و آقایان اسیمخانوف از قزاقستان و الانظروف از ترکمنستان

*اسامی ورزشکاران دختر:

دنیا فرمانی (ایران)

مبینا صبحانی خواه (ایران)

منا صبحانی خواه (ایران)

هلیا میرشفیعی (ایران)

آیدا یوسیبایف (قزاقستان)

نازیم سریکبای (قزاقستان)

فاطمه خدری (ایران-فقط حضور در تمرین)

کوثر حسن زاده (ایران- فقط حضور در تمرین)

مربیان حاضر در اردو:

فاطمه رجبی، الناز اگین، نسیم رنجبر، فاطمه بنیادی از ایران و خانم راخمی تووا از قزاقستان

سرپرستی مربیان در اردوهای پسران و دختران را سرکار خانم فاطمه کیوانی نایب رییس امور بانوان فدراسیون و سرمربی تیم‌های ملی دختران ایران بعهده خواهد داشت.

طبق پروتکل برگزاری اردوهای هوپس و اعلام فدراسیون جهانی، آقایان امیر عمیدی و فرشید کوکبی و خانم نرگس مالمیری جهت همکاری با فدراسیون در حوزه‌های مختلف و به عنوان کارشناس به این رویداد بین المللی فراخوانده شدند.‌

ضمنا طبق درخواست و تاکید فدراسیون جهانی، خانم‌ها ملیکا باشت باوی‌ و ویان نوری و آقایان نوید شمس و پارسا نوروزی از ورزشکاران برتر ایران که از سن هوپس خارج شده اند ، به عنوان حریفان تمرینی در اردو حضور خواهند داشت .

از طرفی پیمان حسنی رئیس کمیته مسابقات فدراسیون نیز نمایندگی فدراسیون و مدیریت مسابقات هوپس آسیای میانه را عهده دار خواهد بود همچنین سرکار خانم فائزه تبریزی فر مدیر امور بین الملل فدراسیون و آقایان علیرضا جان نثار مدیر پشتیبانی و حسین عبدالله پور مدیر رسانه فدراسیون ، ترکیب کمیته اجرایی مسابقات را تشکیل خواهند داد.

602

کد خبر: 897383

وب گردی

وب گردی