تاکید استاندار قم بر افزایش اماکن ورزشی ویژه بانوان

ستاد استانی المپیاد ورزشهای همگانی استان قم در جلسه ای به ریاست استاندار قم تشکیل شد.

به گزارش ایسکانیوز، سید مهدی صادقی استاندار قم در جلسه شورای ورزش هماهنگی استان قم؛ ضمن تسلیت درگذشت تعدادی از هموطنان در سانحه ی دلخراش آتش سوزی کشتی ایرانی در آب های چین، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در سالگرد قیام نوزده دی اظهار داشت: وحدت و انسجام ملی به عنوان یکی از نیازهای اساسی کشور مورد تاکید مقام معظم رهبری در این سخنرانی بود.

استاندار قم در ادامه با اشاره به توجه مسئولان به زیرساخت های ورزشی و روند توسعه ای استان در این بخش گفت: در راستای ایجاد اماکن ورزشی؛ دولت و بخش خصوصی اقدامات بسیار خوبی را انجام داده اند.

وی با بیان اینکه در شرایط حاضر با کمبود اماکن ورزشی اختصاصی برای بانوان مواجه هستیم گفت: بانوان حدود نیمی از جمعیت استان را تشکیل می دهند و بایستی زمینه ی مشارکت بیش از پیش ایشان در فعالیت های ورزشی فراهم شود.

صادقی همچنین حضور جدی ادارات دولتی و بخش خصوصی در برگزاری المپیادهای ورزشی و نیز مسابقات کشتی جام یادگار امام را خواستار شد و گفت: نسبت به سنوات گذشته از اعتبارات کمتری برخوردار هستیم؛ ولی با مشارکت و همراهی دستگاه های اجرایی می توانیم میزبان خوبی برای مسابقات ورزشی باشیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم نیز با اشاره به برگزاری المپیاد ورزشهای همگانی در سراسر کشور توسط وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت:‌این مسابقات به مناسبت دهه ی مبارک فجر در 8 رشته ی ورزشی و در رده های سنی مختلف برگزار خواهند شد.

901

کد خبر: 897401

وب گردی

وب گردی