صالحی‌امیری: از وزیر به خاطر رعایت اصول اخلاقی در انتخابات تشکر می‌کنم/ از همه توان و ظرفیت جامعه ورزش استفاده خواهم کرد

رئیس جدید کمیته ملی المپیک گفت: از وزیر ورزش به خاطر رعایت اصول اخلاقی در انتخابات تشکر می‌کنم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رضا صالحی‌امیری امروز (دوشنبه) در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک توانست بدون رقیب به عنوان رئیس جدید انتخاب شود.

وی در پایان مجمع اظهار داشت: در ابتدا از همه عزیزان تشکر می‌کنم. بنای سخنرانی ندارم؛ قبل از هر چیز حادثه تلخ کشتی ایرانی را تسلیت می‌گویم. وقایع تلخی سال گذشته داشتیم که امسال در آب حادثه مشابه آن را رخ داد. به همه عزیزان و ملت ایران تسلیت می‌گویم. از وزیر سختکوش صمیمانه به خاطر تقدیر، رعایت اصول اخلاقی در انتخابات تشکر می‌کنم.

صالحی امیری افزود: از ریاست کمیته ملی المپیک کیومرث هاشمی هم که با اخلاق و شفافیت کارنامه خوبی از خود به جای گذاشت، تشکر می‌کنم. در رای همه اینها باید قدردان روسای فدراسیون ها باشیم که در لحظات سخت خدمات زیادی به این کشور داشتند. از همه قهرمانانی که حضور دارند و در اینجا نیستند به عنوان پرچمدار غرور و عزت ملی متشکرم. از پیشکسوتان هم تشکر می کنم.

رئیس جدید کمیته ملی المپیک گفت: از همه توان و ظرفیت جامعه ورزش استفاده می‌کنم و تنها معیار من برای تعامل اخلاق است. در فرصت‌های دیگر دیداری خواهیم داشت و درباره برنامه ها صحبت خواهم کرد.

604

کد خبر: 897436

وب گردی

وب گردی