تنها راه برون رفت از مشکلات مدیریت جهادی است

دبیر چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی گفت: درحال شناسایی ۱۰۰۰۰ مدیر جهادی در کشور هستیم و هرساله برای قدردانی از اقدامات آنان این همایش را برگزار می‌کنیم.

به گزارش ایسکانیوز سردار محمد حسین سپهر معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عصر امروز در چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی، طی سخنانی گفت: راهبرد دینی و جهادی رهبر معظم انقلاب مبنی بر مدیریت جهادی و در اوج قرار گرفتن کشور و مقابله با چالشهای درونی فقط با مدیریت جهادی امکان پذیر است.

وی افزود: براساس منظومه فکری رهبر انقلاب تنها راه برون رفت از مشکلات مدیریت جهادی است و تنها با این نوع از مدیریت می‌توان بر مشکلات فائق آمد و از بن بست‌ها بیرون رفت.

سردار سپهر ادامه داد: بر اساس آموزه‌های دینی ما اگر تلاش و کوشش مجاهدین درراه خدا باشد خداوند وعده کرده است که نصرت و پیروزی را نصیب آنها کند. امرو تفکر جهادی و حضور انقلابی در تمام عرصه‌ها می‌تواند ما را موفق کند.

دبیر چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی گفت: ما در دوران دفاع مقدس با دست خالی در مقابل دشمن ایستادیم و پس از آن هم با اتکا به مدیریت جهادی توانستیم در عرصه سازندگی کشور و تولید علم موفقیت‌هایی بدست آوردیم.

سردار سپهر در پایان خاطرنشان کرد: ما درحال شناسایی 10000 مدیر جهادی در کشور هستیم و هرساله برای قدردانی از اقدامات آنان این همایش را برگزار می‌کنیم و از مدیران برتر تجلیل به عمل می‌آوریم.

کد خبر: 897448

وب گردی

وب گردی