همه ستاره هایی که در آسمان استقلال خاموش می شوند!

طی سال های گذشته تعداد زیادی از ستاره های با سابقه استقلال با بی مهری مسئولان این تیم روبرو شدند؛ مجتبی جباری آخرین قربانی این کج سلیقگی مسئولان استقلال شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، روز گذشته استقلال در یک اتفاق عجیب قرارداد مجتبی جباری یکی از بهترین بازیکنان یک دهه گذشته خود را به صورت یک طرفه فسخ کرد، اتفاقی که خشم گروهی از هوادران و همچنین بازیکنان این تیم را در بر داشت و این سوال را در ذهن ها مطرح کرد که آیا شان بازیکن با سابقه ای مانند جباری نباید حفظ می شد؟

قطع همکاری دور از شان با ستاره ها اما برای اولین بار نیست که در این تیم روی می دهد و در گذشته نیز بازیکنان بزرگی که هر یک در دوره ای کاپیتان این تیم نیز بوده اند با شرایط نامطلوبی از استقلال کنار گذاشته شدند که می توان در این بین به نام بازیکنانی همچون جواد زرینچه، محمود فکری، وحید طالب لو، آرش برهانی، امیر حسین صادقی، پیروز قربانی، رضا عنایتی و حنیف عمران زاده اشاره کرد که هر یک سال ها سابقه بازی در استقلال را در کارنامه خود می دیدند اما با بی مهری از این تیم کنار گذاشته شدند.

در همین رابطه پیروز قربانی که او نیز با وجود سابقه کاپیتانی در استقلال با بی مهری مسئولان این تیم روبرو شد و ناچار به ترک استقلال شد گفت: تا جایی که یادم می آید با بازیکنان بزرگ استقلال رفتار خوبی نمی شد از زرینچه و فکری تا امروز که به جباری ختم شد و مشخص نیست تا چه زمانی قرار است این اتفاقات ادامه یابد.

وی ادامه داد: افتخاری به عنوان مدیر عامل استقلال به دلیل مشکلات شخصی خودش با جباری از مدیر عاملی خود سوء استفاده کرد؛ امسال افتخاری دوروزی می آیند و بعد خواهند رفت و این استقلال و هواداران هستند که می مانند. جباری جوانی خود را برای این تیم گذاشته و محبوب هوادران بوده است و باید شان او حفظ می شد.

قربانی در رابطه با این که آیا این مشکلات ناشی از روی کار آمدن مدیران غیر فوتبالی که با گذشته این باشگاه آشنای ندارند نیست، تشریح کرد: بله دقیقا مشکل فوتبال بی در پیکر ما همین است، وقتی برای اینکه یک سری افراد سیاسی بیکار نباشند با رابطه همه کاره بزرگ ترین تیم های ایران می کنیم نتیجه اش می شود اینکه امسال افتخاری برای تصفیه حساب شخصی با بازیکن با سابقه ای مانند جباری از موقعیت خود سوء استفاده می کند و به راحتی شان او را زیر سوال می برد.

606

کد خبر: 897660

وب گردی

وب گردی