جدیدترین رنکینگ مربیان جهان مشخص شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در رده‌بندی مربیان برتر جهان ۲ پله سقوط کرد.

به گزارش ایسکانیوز ، جدید‌ترین رنکینگ برترین مربیان جهان توسط سایت Clubworldranking اعلام شد.

در این گزینش برانکو ایوانکوویچ که در روزهای اخیر قراردادش را با سرخ‌پوشان تمدید کرد، ۲ پله سقوط را تجربه کرد وی با ۳۳۰۵ امتیاز از رده ۱۳۴ تا ۱۳۶ سقوط کرد.

علیرضا منصوریان که ابتدای فصل سرمربی استقلال بود و تحت هدایت وی،‌تیم آبی‌پوش امتیازات زیادی را از دست داد، ۲۳۴۱ امتیاز گرفت و از رده ۲۱۲ به ۲۲۴ سقوط کرد.

سیروس پورموسی، سرمربی فولاد اهواز ۱۶۸۲ امتیاز گرفت و از رده ۳۳۶ به ۳۳۸ نزول کرد.

مجتبی حسینی، مربی فصل قبل ذوب‌آهن نیز سقوط کرد. وی با ۱۱۲۹ امتیاز از رده ۴۶۹ به ۴۹۵ رسید.

امیر قلعه‌نویی، سرمربی فصل جاری ذوب‌آهن با ۷۳۶ امتیاز از رده ۶۱۹ به ۶۵۵ رسید و او نیز سقوط کرد اما علی دایی ۲ پله صعود را تجربه کرد.مربی سایپا با ۶۰۹ امتیاز از رده ۷۱۲ به ۷۱۰ بالا آمد.

فراز کمالوند(صنعت نفت آبادان) با ۴۹۷ امتیاز از رده ۷۵۳ به رده ۷۷۴ سقوط کرد.همینطور محمدرضا مهاجری،‌مربی پدیده نیز ۴۷۲ امتیاز گرفت از رده ۷۷۲ به رده ۷۸۷ سقوط کرد.مجید جلالی دیگر مربی سقوط کرده ایران در این رنکینگ بود که با ۴۳۴ امتیاز از رده ۸۰۹ به رده ۸۱۱ رسید.

فیروز کریمی نیز تجربه مشابهی داشت و به عنوان مربی گسترش فولاد تبریز با ۴۲۱ امتیاز از رده ۷۷۱ به رده ۸۱۸ رسید.

حسین فرکی، سرمربی فصل قبل سایپا با ۳۸۶ امتیاز در جایگاه قبلی یعنی ۸۳۵ باقی ماند.

همچنین زلاتکو کرانچار، سرمربی سپاهان نیز با سقوط مواجه بود.زیرا وی با ۲۸۰ امتیاز از رده ۹۲۸ به رده ۹۳۰ تنزل جایگاه یافت.

در این رده‌بندی همچنین زین‌الدین زیدان، همچنان بهترین مربی فوتبال باشگاهی جهان باقی ماند.وی ۱۷۵۰۰ امتیاز گرفت و از جایگاه خود را به عنوان مربی برتر دنیا حفظ کرد. رناتو گائوچو از تیم گرمیو برزیل با ۱۳۲۷۴ امتیاز دوم و دیگو سیمئونه از اتلتیکومادرید با ۱۳۲۳۶ امتیاز، دوم و سوم شدند.

602

کد خبر: 897662

وب گردی

وب گردی