عباسیان: استقلال زمین تا آسمان فرق کرده/ به استقلال گل   می زنم

بازیکن پدیده گفت: هدفم در این بازی کسب سه امتیاز اما دوست دارم به استقلال گل بزنم و پاس گل دهم تا عملکرد قابل قبولی از خودم در این دیدار به نمایش بگذارم.

معین عباسیان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز گفت: در نیم فصل اول عملکرد خیلی خوبی داشتیم و حتی در جمع 4 تیم برتر هم قرار گرفتیم اما با کسر امتیاز همه چیز خراب شد و در بدترین شرایط قرارگرفتیم.هرچند جلسات زیادی با مهاجری و مسوولان باشگاه برگزار کردیم اما نمی توانستیم این اتفاق را فراموش کنیم.

وی افزود: هفته گذشته بازی را به راحتی به تیم ته جدولی استقلال خوزستان واگذار کردیم و این هفته تمام تلاشمان را می کنیم تا آبی پوشان پایتخت را شکست دهیم. با کسب سه امتیاز بازی با استقلال تهران جایگاهمان در جدول تغییر خواهد کرد و بهتر می شویم.

عباسیان ادامه داد: هدفم در این بازی کسب سه امتیاز اما دوست دارم به استقلال گل بزنم و پاس گل دهم تا عملکرد قابل قبولی از خودم در این دیدار به نمایش بگذارم.

بازیکن پدیده خاطرنشان کرد: استقلال نسبت به فصل اول زمین تا آسمان فرق کرده و شفر نظم بالایی به تیم داده و در این بازی شرایط متفاوت خواهد بود. با توجه به این موضوع باید با تمرکز بیشتری در زمین حاضر شویم.

وی در پایان گفت: امیدوارم هواداران پدیده روز جمعه به ورزشگاه بیاییند و تیم را تنها نگذارند. چون در بازی سیاه جامگان و پرپسولیس تمام ورزشگاه مملو از هواداران سرخپوش بود.

600

کد خبر: 897695

وب گردی

وب گردی