حسینی: فعالیت بدنی اصلی‌ترین نیاز جامعه است/ مسابقات قهرمانی ورزش‌های کارگران تحت نظارت فدراسیون جهانی است

رئیس فدراسیون ورزش کارگری گفت: فعالیت‌های بدنی یکی از اصلی‌ترین نیازهای جامعه ما است و تلاش می‌کنیم فرصت‌های زیادی برای ورزش و کارگران ایجاد شود.

به گزارش ایسکانیوز، مراسم رونمایی از مدال مسابقات قهرمانی ورزش‌های رزمی کارگران جهان با حضور سیدامیرحسینی رئیس فدراسیون ورزش کارگری امروز در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب برگزار شد.

در این مراسم مهدی حب‌درویش برای دقایقی حرکات نمایش اجرا کرد و پس از آن مراسم رونمایی از مدال برگزار شد.

سیدامیر حسینی رئیس فدراسیون ورزش کارگری در صحبت‌های خود اظهار داشت: فدراسیون ورزش کارگری هدف آن توسعه ورزش سلامت‌محور است. 13 و نیم میلیون کارگر بیمه شده داریم و بیش از 42 میلیون تحت پوشش ما هستند.


بر اساس آمارها بیش از 5 میلیون نفر کارگران درگیر ورزش‌های رزمی هستند. این فرصت خوبی برای توسعه ورزش است. با اعتقاد به اینکه فعالیت بدنی یکی از اصلی‌ترین نیازهای جامعه ما است تلاش می‌کنیم فرصت‌های زیادی را ایجاد کنیم تا کارگران به ورزش بپردازند.

وی در ادامه صحبت‌هایش اظهار داشت:‌تاکنون 42 مرحله در مسابقات حضور پیدا کرده‌ایم و بیش از 4 هزار نفر در قهرمانی کشور شرکت کرده‌اند. بیش از 400 کارگر در میادین بین‌المللی حضور پیدا کردند و بیش از 150 مدال کسب شده است. انجمن ورزش‌های رزمی یکی از انجمن‌های پرتلاش است. ذوالقدر و همکاران تلاش می‌کنند هر چه بیشتر مخاطبان را جذب کنند.

رئیس فدراسیون ورزش کارگری با اشاره به اینکه اولین دور مسابقات بین‌المللی قرار است به میزبانی تهران برگزار شود، گفت: اولین دور مسابقات را پیشنهاد داده‌ایم و فدراسیون جهانی موافقت خود را اعلام کرده که این رقابت‌ها تحت چتر نظارت فدراسیون جهانی برگزار شود. اگر بتوانیم بیش از 10 کشور را در این مسابقات شرکت دهیم برای سال آینده ورزش‌های رزمی را در دنیا می‌توانیم مطرح کنیم. فدراسیون کارگران بیش از 150 سال از عمر آن می‌گذرد. 227 نفر اعزام کرده‌ایم که کارگران ما مدال‌های مختلفی را کسب کردند. قرار است سال 2019 کشور اسپانیا میزبان است تلاش خواهیم کرد ورزش‌های رزمی سال 2019 در دنیا مطرح شود.

وی در ادامه صحبت‌هایش عنوان کرد: ورزش می‌تواند نقش مهمی در توسعه اجتماعی ایجاد کند و ورزش در زندگی اجتماعی تاثیرگذار است. ما در حال حاضر 31 هیأت ورزشی فعال در سراسر کشور داریم.35 انجمن در کشور داریم که بیش از 50 رشته ورزشی را تحت پوشش قرار می‌دهد. قطعا این رویداد که برای نخستین بار قرار است با نام کارگران برگزار شود مفید خواهد بود. از وزارت تعاون، شهرداری، وزارت ورزش و جوانان ، کمیته ملی المپیک که اسپانسرهای معنوی هستند تشکر می‌کنیم و از رسانه‌ها که پوشش مسابقات را تحت نظر خواهند داشت تشکر می‌کنیم. این رقابت‌ها در تهران برگزار می‌شود و نقطه عطفی خواهد بود از فدراسیون ورزش رزمی، همگانی و نهادهایی که به ما کمک می‌کنند صمیمانه تشکر می‌کنم.

602

کد خبر: 897806

وب گردی

وب گردی