معرفی اعضای یک شورای مستند

در جلسه‌ای که سه‌شنبه 26 دی‌ماه 96 در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی برگزار شد، اعضای جدید شورای مستند این «مرکز» معرفی و مشغول به کار شدند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، در این جلسه سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد طی حکمی، محمدعلی فارسی و رامین حیدری فاروقی را به عنوان اعضای جدید شورای مستند این «مرکز» منصوب و معرفی کرد.

در بخشی از این حکم آمده است که ارتقای کیفی تولیدات مستند و توجه به هنرمندان جوان و خلاق، با رویکرد حضور جدی در عرصه‌های بین‌المللی فیلم مستند، از اهداف و اولویت‌های این «مرکز» در دوره‌ی پیش‌رو است.

در این نشست که با حضور سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد، مرتضی رزاق‌کریمی، محمدعلی فارسی، رامین حیدری فاروقی، مهرداد زاهدیان، سیدحسین حق‌گو، شهنام صفاجو و هومن مرادی کرمانی برگزار شد، مدیرعامل «مرکز» با اهدای لوح سپاس و هدیه‌ای، از حضور دوساله‌ی «سیدحسین حق‌گو» در این شورا قدردانی کرد.

به این ترتیب، شورای مستند جدید مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی با حضور مرتضی رزاق‌کریمی، محمدعلی فارسی، رامین حیدری فاروقی و مهرداد زاهدیان، نسبت به بررسی و تصویب طرح‌های مستند ارائه ‌شده به مرکز اقدام خواهند کرد. دبیر این شورا هم هومن مرادی کرمانی است.

501

کد خبر: 897843

وب گردی

وب گردی