دانشجوی سما سیاهکل عضو هیات مدیره انجمن های صنفی گارگران ساختمانی کشور شد

مهدی خجسته دانشجوی دانشکده سما سیاهکل موفق شد در انتخابات انجمن صنفی کارگران ساختمانی کشور با کسب 110 رای به عنوان یکی از یازده عضو این انجمن برگزیده شود.

به گزارش ایسکانیوز، مهندس مهدی هاتف رئیس دانشکده سما سیاهکل ضمن تبریک این موفقیت به مهدی خجسته دانشجوی رشته ساختمان سما سیاهکل اظهار امیدواری نمود تمام دانشجویان این مرکز آموزشی فرهنگی بتوانند همواره از بهترین ها باشند و بر افتخارات سما بیفزایند و پله های ترقی را طی نمایند.

رئیس آموزشکده سما سیاهکل همچنین به افتخارات گوناگون این مرکز آموزشی فرهنگی نیز اشاره نمود و خاطرنشان کرد: «دانشجویان سما سیاهکل و کارکنان و اساتید این مجموعه همواره با افتخار آفرینی در سطح استان و کشور توانسته اند بر افتخارات این مجموعه بیفزایند و بر قله افتخار بایستند.»

شایان ذکر است که کسب این عنوان برای اولین بار توسط یک گیلانی صورت پذیرفته است. انجمن صنفی کارگران ساختمانی زیر نظر وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی فعالیت می نماید و مهدی خجسته در حال حاضر رئیس انجمن صنفی کارگران و استادکاران ساختمانی لاهیجان و همچنین رئیس کانون انجمن های صنفی کارگران ساختمانی گیلان می باشد.

کد خبر: 897881

وب گردی

وب گردی