وقتی صدای بالگردهای هوانیروز به گوش می‌رسید حکم پیروزی عملیات‌ها امضا می‌شد

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: در دوران سراسر افتخار دفاع مقدس وقتی صدای بالگردهای هوانیروز به گوش رزمندگان اسلام می رسید حکم پیروزی عملیات‌ها امضا می‌شد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام‌والمسلمین عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان پایگاه شهید سرلشکر آسیایی هوانیروز مسجد سلیمان گفت: آوازه دلاور مردی، رشادت، شجاعت و شهادت طلبی‌های خلبانان و تیزپروازان هوانیروز نه تنها در منطقه بلکه در سراسر جهان پر شده است.

وی افزود: در دوران سراسر افتخار دفاع مقدس وقتی صدای چرخ‌بال‌های هوانیروز به گوش رزمندگان اسلام می رسید حکم پیروزی عملیات‌ها امضا می‌شد. هوانیروز قهرمان شهدای زیادی را تقدیم نظام کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به نقش مهندسین جوان و فنی هوانیروز اشاره کرد و گفت: روزگاری در کشور مستشاران خارجی برای تعمیر و بازآمدی بالگردهای هوانیروز جولان می‌دادند اما بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران جوانان مومن، متعهد و متخصص هوانیروز دست بکار شدند و امروز علاوه بر تعمیر و اورهال به ساخت بالگرد ملی نیز روی آورده‌اند.

محمد حسنی به ایثارگری و شهادت طلبی و جنگنده‌گی شهدای هوانیروز در تمامی عرصه‌ها و دوران دفاع مقدس اشاره و تاکید کرد: شهید آسیایی، شهید شیرودی، شهید کشوری و دیگر شهدای هوانیروز حماسه های بزرگی را خلق کردند، رژیم بعثی عراق در راس آن صدام جنایتکار در پایان جنگ اعلام کرد ما در جنگ با ایران از توانمندی‌های خلبانان هوانیروز غافل بودیم نقش هوانیروز در جنگ بی بدیل بود.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: هوانیروز بخشی از ارتش جمهوری اسلامی ایران است که به حق دین خود را به اسلام، ایران اسلامی و تشییع ادا کرده است و بدانید که هرگز فداکاری های شما فراموش نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ما صلح طلب هستیم، تصریح کرد: ما ملتی صلح طلب هستیم و هیچ وقت آغازگر جنگ نیستیم اما اگر کسی اصرار جنگ با ما داشته باشد با وجود شما دلیر مردان آنچنان سیلی محکمی به آنها خواهیم زد که فرصت برخاستن را نداشته باشند.

محمدحسنی همچنین در مرکز تعمیراتی مسجد سلیمان حضور یافت و در جمع فرماندهان و کارکنان این مرکز گفت: اگر بخواهیم عزت خود را حفظ کنیم باید دانش علمی کارکنان را در همه حوزه ها افزایش دهیم تا به آنچه که میخواهیم دست یابیم این مولفه در مرکز علمی شما تحقق پیدا کرده است.
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در خصوص تعمیر و بهینه سازی تانک‌ها نیز افزود: کاری که شما در تانک سازی انجام می دهید امید را در دل دوستان و ناامیدی را در دل دشمن به همراه دارد.

منبع: فارس

304

کد خبر: 898036

وب گردی

وب گردی