نایب رئیس مجلس مراکش: امت اسلامی توطئه دشمنان در مورد فلسطین را خنثی کنند

نایب رئیس مجلس مراکش با تاکید بر اینکه باید با تصمیم ظالمانه آمریکا درباره اعلام پایتختی قدس برای رژیم صهیونیستی ایستاد، گفت: باید با وحدت کلمه درباره قدس و فلسطین توطئه دشمنان را خنثی و ایالات متحده را مجبور به عقب نشینی از این تصمیم کنیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز، عبدالواحد الانصاری در سیزدهمین کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی که در محل هتل اسپیناس پالاس در حال برگزاری است، گفت: ارتباط تنگاتنگ میان ایران و مغرب بسیار خوب است و باید در این راستا کارمان را ادامه دهیم. ما افتخار می کنیم که بتوانیم با ارتباط با ایران این اجلاس را در سال آینده در مراکش آن هم به نحو بسیار خوب برگزار کنیم.

وی با اشاره به اجلاس‌های برگزار شده درباره فلسطین گفت: اکنون این اجلاس در حالی برگزار شده است که به مقدسات و شهر قدس طمع و چشمداشت دارند. آمریکا، صهیونیست‌ها و ترامپ تمامی قوانین و مقررات بین‌المللی را زیر پا گذاشته و می خواهد قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل معرقی کند باید مقابل این تصمیم ظالمانه ایستاد.

نایب رئیس مجلس مراکش تاکید کرد: باید در مورد فلسطین وحدت کلمه داشته باشیم و با گفت‌وگو توطئه دشمنان را خنثی کنیم. همچنین باید آمریکا را مجبور به عقب نشینی از این تصمیم کنیم.

وی تاکید کرد که اجازه نخواهیم داد حقوق حقه مردم فلسطین زیر پا گذاشته شود. فلسطین از آن فلسطینیان است. باید تلاش فشرده ای صورت گیرد تا همه کشورها با تصمیم آمریکا مقابله کنند ما از آمریکا می‌خواهیم دست از تصمیم خود بردارد.

نایب رئیس مجلس مراکش همچنین خاطرنشان کرد: امت اسلامی همچنین توانایی دارد توطئه دشمنان از جمله توطئه آمریکا درباره فلسطین را خنثی کرده و از بین ببرد ما مجددا حمایت و پشتیبانی خود را از فلسطین اعلام می کنیم و از همه کشورها می خواهیم که با یکدیگر در این‌باره متحد شوند.

304

کد خبر: 898055

وب گردی

وب گردی